رقابت برای اکران‌های دوم نوروز ۹۷ شروع شد

31 March 2018 - 16:30

در حالی که دیروز تیم اطلاع رسانی فیلم «یادم تو را فراموش» اعلام کردند این فیلم به کارگردانی علی عطشانی بعد از «خرگیوش» در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود، امروز مدیر پخش حوزه هنری گفته که فیلم «جشن دلتنگی» با گروه زندگی بسته شده است.

غلامرضا فرجی به خبرگزاری مهر گفته است:

«پخش فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» توسط حوزه هنری و موسسه بهمن سبز انجام می شود و قرارداد اکران آن نیز با سرگروهی سینما زندگی منعقد شده است.»

به گفته او، بعد از پایان اکران فیلم «خرگیوش» اکران فیلم «جشن دلتنگی» آغاز می‌شود و زمان اکران احتمالی این فیلم اردیبهشت خواهد بود. فرجی برای قطعی نشان دادن اکران این فیلم می‌گوید:

«آنونس این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی زندگی و سایر سینماهای مرتبط به عنوان برنامه آینده در حال پخش است و تبلیغات فیلم نیز در حال آماده شدن است.»

«یادم تو را فراموش» در جشنواره فجر سال ۹۵ برای اولین بار به نمایش درآمد و هنوز فرصت اکران به دست نیاورده است. این فیلم شباهت‌هایی به ماجرای شهلا جاهد و ناصر محمدخانی دارد و حسین یاری، میترا حجار، ماه چهره خلیلی و مازیار فلاحی بازیگران آن هستند.

با توجه به فروش پایین‌تر سه فیلم «خرگیوش»، «فیلشاه» و «فِراری» نسبت به چهار فیلم دیگر اکران نوروز ۹۷ احتمال دارد این سه فیلم زودتر تعویض شوند و پخش کنندگان برخی فیلم‌های در صف اکران می‌کوشند از حالا خود را برای اکران دوم بهار آماده کنند.

به جز «جشن دلتنگی» اخباری درباره نمایش فیلم‌هایی مثل «چهارراه استانبول» و «خوک» در نوبت بعدی اکران منتشر شده است.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.