The New Mutants تحت‌تاثیر موفقیت‌های فیلم IT بازنویسی می‌شود!

3 April 2018 - 10:00

به‌ دنبال تصمیم کمپانی فاکس قرن بیستم مبنی بر ایجاد تنوع در فرانچایز X-Men (مردان ایکس) و ساخت دو فیلم کمدی/ابرقهرمانی (Deadpool) و وسترن/ابرقهرمانی (Logan)، این استودیو در آخرین برنامه‌ریزی‌های خود برای ادامه این روند، تصمیم به ساخت سه‌گانه‌ای ترسناک/ابرقهرمانی تحت عنوان X-Men: The New Mutants (مردان ایکس: جهش‌یافتگان جدید) گرفت. در مجموعه کتاب‌های کامیک دهه هشتاد تاکنون که با همین نام (The New Mutants) منتشر شده‌اند و این فیلم نیز بر اساس همین کتاب‌ها ساخته می‌شود، همیشه تصور می‌شد که برخی از عناصر ترسناک وجود دارد. وجود شخصیت‌هایی مانند Magik و خرس شیطانی (Demon Bear) نیز بر این تصور مهر تایید می‌زدند اما گزارش‌های بعدی، خبر از ساخت فیلمی شبیه به The Shining (درخشش) و One Flew Over the Cuckoo’s Nest (پرواز بر فراز آشیانه فاخته) می‌دادند؛ یعنی فیلمی روان‌شناسانه و مهیج که ژانر مناسب‌تری نیز به نظر می‌رسید. اما با انتشار اولین تریلر از فیلم، طرفداران شاهد فیلم ترسناک تمام عیاری بودند که نوجوانان جهش‌یافته را اسیر‌شده در خانه‌ای شبیه به تیمارستان نشان می‌داد (و نیز معلوم شد که شباهت این فیلم به دو فیلم مذکور، بیشتر از حیث لوکیشن بوده است تا داستان). در‌حالی‌که واکنش‌ها نسبت به تریلر فیلم مثبت بود، گویا روند ساخت فیلم در ادامه به سبب اختلاف نظرهای کارگردان با کمپانی فاکس، به خوبی ادامه نیافته است. تا جایی که در آخرین اخبار به دست آمده و برای بار سوم، تاریخ اکران عمومی فیلم تغییر کرده است(اولین بار آوریل ۲۰۱۸، دومین بار فوریه ۲۰۱۹ و این بار آگوست ۲۰۱۹). آخرین اخبار مربوط به تولید فیلم The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید)، ادعا می‌کند که موفقیت فیلم IT (آن) باعث تغییرات فیلم در لحن و بازنویسی شده است. اکنون، ما ممکن است بیشتر از قضایای پشت پرده ساخت این فیلم خبر داشته باشیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت The Tracking Board ادعا می‌کند که اطلاعاتی از پشت پرده مسائل مربوط به تولید The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) دارد و ظاهرا همه این کشمکش‌ها تقصیر فیلم IT (آن) است! کارگردان و نویسنده The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) ، جاش بون (Josh Boone) گفته بود که می‌خواهد فیلمی درباره جهش‌یافته‌های جوان بسازد و کمپانی فاکس نیز از پیشنهاد او استقبال کرده بود. سپس فیلم IT (آن) با درجه سنی R به سینماها آمد و با قرار ‌دادن گروهی از نوجوانان در یک فیلم ترسناک خارق‌العاده، موفقیت‌هایی بزرگ چه از سوی منتقدان و چه در گیشه کسب کرد. همین مسئله باعث شد تا کمپانی فاکس از جاش بون بخواهد تا برای عدم شباهت فیلمش به فیلم IT (آن) و همچنین ترسناک‌تر ساختن آن، فیلمنامه خود را بازنویسی کند. هم‌اکنون نیز The New Mutantas (جهش‌یافتگان جدید) تحت بازنویسی قرار دارد و گفته می‌شود تقریبا نیمی از فیلم را تغییر می‌دهند. بنابراین مخاطبان ممکن است با یک فیلم کاملا متفاوت رو‌به‌رو شوند؛ ضمن اینکه، هیچ تضمینی وجود ندارد که بالاخره پس از این مجادلات، فیلم اصلا ساخته خواهد شد یا خیر!

ساخت این فیلم برای کمپانی فاکس، چالش و ریسک بزرگی است اما به نظر می‌رسد این کمپانی با توجه به سابقه درخشانش، بتواند از عهده آن برآید. فیلم IT (آن) بسیار موفق بود و بدین جهت ساخت فیلمی شبیه به آن احتمالا ایده‌ی جالبی نباشد. با این حال به نظر می‌رسد طرفداران تریلر فیلم The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) را دوست داشته‌اند و بسیاری از آن‌ها با شخصیت‌های جذاب آن که تحت ایده‌ی فیلمی ترسناک/ابرقهرمانی قرار گرفته‌اند، آشنایی ندارند. اگر فاکس بتواند این درگیری‌ها را منجر به ساخته شدن فیلمی منسجم بکند، آن‌گاه حرفی برای گفتن خواهد داشت. وگرنه آن‌ها ممکن است نسخه اولیه فیلم The New Mutants (جهش‌یافتگان جدید) را که بازخوردهای مثبتی را نیز از انتشار تریلرش دریافت کرده بود، به دنبال رویای ساختن فیلمی کاملا متفاوت خراب کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.