هیو جکمن در حال مذاکره برای بازی در فیلم Bad Education است

2 April 2018 - 19:52

هیو جکمن (Hugh Jackman) در حال حاضر مشغول مذاکره برای بازی در فیلم جدید Bad Education است که سازندگان La La Land، فرد برگر (Fred Berger) و برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) از کمپانی Automatik Entertainment آن را می‌سازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه، اقتباسی از سریال تلویزیونی به همین نام یا بازسازی درام جنایی پدرو آلمودووار (Pedro Almodovar) با بازی جیل گارسیا برنل (Gael Garcia Bernal) نخواهد بود. این فیلم تولید کاملا جدیدی با فیلم‌نامه‌ای از مایک ماکووسکی (Mike Makowsky) است که فیلم‌های I Think We’re Alone Now و Take Me را نوشته است. کوری فینلی (Cory Finley) کارگردان آن خواهد بود. برگر و کاوانا-جونز به ادی ویسمن (Eddie Vaisman)، جولیا لبدوف (Julia Lebedev) و اُرن موورمن (Oren Moverman) از Sight Unseen و ماکووسکی ملحق شده‌اند.

گزارش جدید ورایتی حاکی از این است که جکمن مشغول مذاکره برای بازی در Bad Education است. جزئیات داستان همچنان منتشر نشده و تنها می‌دانیم داستان فیلم وقایع واقعی که ماکووسکی در دوران دبیرستان تجربه کرده را نشان می‌دهد. این فیلم را سازندگان فیلم برنده اسکار La La Land می‌سازند و حضور جکمن که خود نامزد دریافت اسکار شده بود، همه چیز را جالب‌تر می‌کند. باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم می‌تواند اسکار دیگری برای سازندگانش به ارمغان آورد یا نه.

سال ۲۰۱۷ برای بازیگر استرالیایی هالیوود، هیو جکمن، سال پر کاری بود، جایی که فیلم Logan از او اکران شد و شاهد حضور او در The Greatest Showman که زندگی واقعی P. T. Barnum را نشان می‌داد، بودیم. اگر جکمن برای بازی در Bad Education به توافق برسد، این دومین همکاری او با بعضی از عوامل La La Land خواهد بود. بنجی پاسک و جاستین پاول ترانه‌های فیلم OST را نوشتند و در ساخت ساند تراک The Greatest Showman نیز نقش داشتند.

در حالی که طرفداران منتظر کار بعدی جکمن هستند، قرار است این بازیگر ۴۹ ساله در فیلم The Front Runner بازی کند که سال گذشته کار فیلم‌برداری آن به پایان رسید و اکنون در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. این فیلم کمدی تاریک و زندگی‌نامه‌ای براساس کتاب مت بای (Matt Bai) به نام All the Truth Is Out: The Week Politics Went Tabloid است و ظهور و افول سناتور آمریکایی، گری هارت، که در سال ۱۹۸۸ کاندید ریاست جمهوری دموکرات شده بود، و شایعه تقلب در انتخابات مانع رسیدن او به کاخ سفید شد، را نشان می‌دهد. در این فیلم جکمن نقش هارت را بازی می‌کند و به بازیگرانی همچون ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، کتلین دور (Kaitlyn Dever)، سارا پاکستون (Sara Paxton)، مالی افریم (Molly Ephraim) و همچنین جی. کی. سیمونز (J. K. Simons) پیوسته که احتمالا برای فصل جوایز امسال اکران می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.