تصاویر جدیدی از کاپیتان مارول در حال آموزش نظامی منتشر شدند

2 April 2018 - 20:44

جدیدترین تصاویر از ستاره‌ی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، بری لارسون (Brie Larson) در حال آموزش نظامی منتشر شدند. اگرچه کاپیتان مارول را در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) که ماه بعد اکران می‌شود، نخواهیم دید، او یک سال است که مشغول بازی در فیلم سولوی خود است. کارول دنورز که چندین بار در دنیای سینماتیک مارول دیده شده، در فیلم سولوی خود بازی می‌کند، فیلمی که او را در میانه جنگ بین کهکشانی در سال ۱۹۹۰ نشان می‌دهد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که قبلا اسمی از کاپیتان مارول، ابر قهرمان قدرتمند و جنگ کری-اسکرول در دنیای مارول برده نشده بود، طرفداران بر این باورند که کاپیتان مارول در خط زمانی متفاوتی نشان داده می‌شود و نسخه متفاوتی از دنیای مارول در دهه ۹۰ است. همه باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنند تا ببینند این فیلم چه چیزی در چنته دارد.

صفحه توییتر سایت خبری Just Jared جدیدترین تصاویر کاپیتان مارول را منتشر کرده است. این تصاویر که در لینک توییتر زیر این پست وجود دارد، قابل مشاهده هستند، کارول دنورز را در حال تمرین برای نیروی هوایی نشان می‌دهد که از یک طناب بالا می‌رود.

چیز زیادی به همراه این تصاویر منتشر نشده جز اینکه لارسون در یک سال گذشته به یک خلبان و ابر قهرمان تبدیل شده است، این تصاویر تایید می‌کنند که کاپیتان مارول از یک نردبان نظامی در حال بالا رفتن است. این فیلم زمان آموزش دیدن او بعنوان خلبان و قبل از بدست آوردن نیروی ابر قهرمانی‌اش و مبارزه در جنگ بین کهکشانی همراه با S. H. I. E. L. D را نشان می‌دهد.

اوایل این هفته لارسون و لاشنا لینچ (Lashana Lynch) هر دو با لباس‌های دهه ۹۰ سر صحنه فیلم کاپیتان مارول دیده شدند. لینچ این نقش را از دوواندا وایز (DeWanda Wise) گرفت و تصور می‌شود نقش مونیکا رامبو را در این فیلم بازی کند اما هنوز چیزی در این باره تایید نشده است. این احتمال وجود دارد که تصاویر و ویدئوهای بیشتری از این فیلم در آینده منتشر شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.