آمازون در حال ساخت سریالی بر‌اساس فیلم A League of Their Own است

3 April 2018 - 20:06

به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیو آمازون در حال ساخت سریالی بر‌اساس فیلم A League of Their Own است؛ هرچند این پروژه بیشتر اقتباسی مدرن از آن داستان خواهد بود. ویل گراهام (Will Graham) و ابی جاکوبسون (Abbi Jacobson) نویسنده و مجری تولید قسمت‌های نیم‌ساعته‌ی این سریال کمدی خواهند بود. A League of Their Own، درامی کمدی/ورزشی به کارگردانی پنی مارشال (Penny Marshall) محصول سال ۱۹۹۲ بود که داستان تشکیل لیگ بیسبال زنان در غیاب لیگ بیسبال مردان (به علت حضور مردان در جنگ جهانی دوم) و سخت‌کوشی زنان حاضر در لیگ را روایت می‌کرد. در این فیلم که در سال ۱۹۹۳ نامزد دو جایزه گلدن گلوب نیز شد، ستارگانی همچون تام هنکس (Tom Hanks)، جینا دیویس (Geena Davis)، مدونا (Madonna)، لوری پتی (Lori Petty)، جان لاویتس (Jon Lovitz)، دیوید استراترن (David Strathairn)، گری مارشال (Garry Marshall) و بیل پولمن (Bill Pullman) حضور داشتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Trade اظهار می‌دارد که سریال A League of Their Own، قرار نیست سریالی کاملا شبیه به فیلم بلند آن باشد و در ادامه شرح می‌دهد که:

سریال A League of Their Own، متشکل از قسمت‌های نیم‌ساعته‌ی کمدی است که حرارت، شوخ‌طبعی و ویژگی‌های یک فیلم کلاسیک را خواهد داشت. این سریال روایت‌گر قصه دختران آمریکایی است که در لیگ حرفه‌ای بیسبال بازی می‌کنند. این سریال با تشکیل لیگ در سال ۱۹۴۳ آغاز و با تیم بیسبال Rockford Peaches همراه می‌شود و فصل به فصل فراز و نشیب‌های این تیم و اعضای آن را به تصویر می‌کشد؛ از بازی‌های دوستانه، آسیب‌دیدگی‌ها و شب‌نشینی‌های اعضا گرفته تا روابط شخصی، گریه‌کردن‌ها و سفرهای جاده‌ای آن‌ها در سرتاسر ایالات متحده. زنان این تیم برای تحقق رویاهایشان و بازی حرفه‌ای بیسبال، دچار کشمکش‌هایی با دولت وقت می‌شوند که سریال به خوبی این مجادلات را نیز به تصویر می‌کشد.

این سریال توسط بخش تلویزیونی استودیو سونی (Sony Pictures Television Studios) تولید خواهد شد. توزیع فیلم در سال ۱۹۹۲ نیز بر عهده Columbia Pictures بوده است.

در سال ۱۹۹۳ نیز شبکه CBS سریالی را بر‌اساس این فیلم با بازی مگان کاوانا (Megan Cavanagh) و تریسی رینر (Tracy Reiner) ساخت که البته پس از سه قسمت شکست خورد و نمایش آن متوقف شد! حال باید دید که آمازون در ساخت این سریال چه میزان موفق خواهد بود و خواهد توانست مخاطبین را به تماشای آن جذب کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.