کالین ترورو فیلم Jurassic World 3 را کارگردانی خواهد کرد

3 April 2018 - 19:55

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در مصاحبه با Entertainment Weekly تایید کرده، کالین ترورو (Colin Treverrow) که فیلم موفق Jurassic World را در سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرد، باز می‌گردد تا سری سوم دنیای ژوراسیک را کارگردانی کند. جی. ای. بایونا (J. A. Bayona) سری دوم این فیلم، Jurassic World: Fallen Kingdom را کارگردانی کرده که ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ اکران می‌شود. ترورو قرار بود Star Wars: Episode IX را کارگردانی کند اما طبق گزارشات سال گذشته این پروژه را رها کرده و سرانجام جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) جایگزین او شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپیلبرگ که خود تهیه کننده اجرایی ششمین سری از فرنچایز پارک ژوراسیک است، اظهار داشته: کالین ترورو سومین سری از داستان دنیای ژوراسیک را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. دنیای ژوراسیک ۳ روز جمعه، یازدهم ژوئن ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

استیون اسپیلبرگ و کالین ترورو برای تهیه کنندگی اجرایی Jurassic World 3 به یونیورسال پیکچرز و Amblin Entertainment باز می‌گردند و ترورو دوباره فصل بعدی یکی از بزرگترین فرنچایزهای تاریخ سینما را می‌سازد. فرانک مارشال (Frank Marshall) و پت کرولی (Pat Crowley) دوباره با اسپیلبرگ و ترورو همکاری می‌کنند. امیلی کارمیکال (Emily Carmichael) برای اولین بار به این تیم ملحق می‌شود و فیلم‌نامه این پروژه را در کنار ترورو می‌نویسد.‌ آن‌ها روی داستانی نوشته‌ی درک کانولی (Derek Connolly) و ترورو کار می‌کنند که با هم دنیای ژوراسیک و Jurassic World: Fallen Kingdom را نوشتند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.