مت ریوز اعلام کرده کار پیش تولید بتمن به خوبی پیش می‌رود

3 April 2018 - 20:50

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم The Batman، جزئیات کمی درباره پیشرفت این پروژه منتشر کرده است. دنیای گسترده دی سی ورژن دیگری از بتمن را در Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) معرفی کرد، جایی که بن افلک نقش بتمن را بازی کرد. این فیلم شخصیت قدیمی را معرفی کرد که سال‌ها بتمن بوده است. با اینکه افلک نمرات نسبتا مثبتی برای بازگشتش دریافت کرد اما فیلم با واکنش‌های مختلفی مواجه شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

افلک با فیلم‌های Justice League (لیگ عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) برگشت و در برهه‌ای نیز قرار بود فیلم سولوی بتمن را بنویسد و کارگردانی کند. از آنجایی که این بازیگر روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کرد، تصمیم گرفت از کارگردانی کار کنار برود و مت ریوز جایگزین او شد. به دنبال شکست لیگ عدالت، به نظر می‌رسد وضعیت این پروژه در حال حاضر نامعلوم است. افلک اظهار داشته که دوست دارد از دنیای دی سی بطور کامل کنار برود و حضور او در فیلم ریوز جای سوال باقی می‌گذارد. با اینکه طرفداران هنوز منتظر خبر بازگشت افلک یا شروع فیلم‌برداری هستند، مت ریوز خبر بسیار کوتاهی درباره بتمن در صفحه شخصی‌اش در توییتر منتشر کرده است. این توییت نشان می‌دهد که این پروژه هنوز فعال است و ریوز هیجان چیزی که خواهد ساخت را دارد.

شایعات و فرضیات زیادی درباره بتمن وجود دارند. ریوز فیلم‌نامه‌ای که افلک روی آن کار می‌کرد، را کنار گذاشت و گفته می‌شود بازیگر جدیدی نقش بتمن را بازی خواهد کرد. ناراحتی افلک از اینکه بتمن به کجا می‌رسد کاملا واضح است، بنابراین، این استودیو به او فرصتی می‌دهد تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

فیلم لیگ عدالت در حال حاضر کم فروش‌ترین فیلم دنیای دی سی است و عملکرد ضعیف آن باعث شده این استودیو آینده آن را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد. تمرکز فعلی آن‌ها روی فیلم‌های سولو مانند دنباله‌ فیلم‌های موفقی همچون Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) است. فیلم جوکر نیز تجربه‌ای است که باعث می‌شود استودیو ببیند مخاطبین به ماجراهای Elseworlds علاقمند هستند یا نه. بتمن سرانجام با حضور یا بدون حضور افلک ساخته می‌شود چون این شخصیت به قدری مشهور است که مدت زیادی در انتظار به سر می‌برد.

ریوز با کارهای قبلی خود نشان داده که بلاک‌باسترهای قوی با شخصیت‌پردازی عالی می‌سازد و هرچه برای بتمن در چنته داشته باشد برای متقاعد ساختن بتمن کافی است تا حداقل یکبار دیگر این نقش را بازی کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.