نویسندگان فیلم Jigsaw درحال کار بر روی قسمت نهم سری فیلم‌های اره هستند

احتمال اینکه بتوانیم قسمت دیگری از سری فیلم‌های Saw «اره» را در سینماها ببینیم، یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شده است؛ زیرا براساس گزارشات منتشر شده، می‌دانیم که نویسندگان فیلم Jigsaw «جیگ‌ساو» درحال کار بر روی نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت نهم سری فیلم‌های اره هستند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، می‌شود گفت که نظرات منتقدان راجع به قسمت هشتم این سری فیلم‌های ترسناک پایدار تا حدی دلگرم کننده بود، ولی موفقیتی که این فیلم در زمینه اقتصادی کسب کرد و توانست تا به فروش بالایی دست پیدا کند، موجب شد تا عوامل سازنده‌ی این فیلم به فکر ساخت دنباله‌ی آن بیافتند. اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق درحال رخ دادن است و مراحل تولید قسمت نهم این فرانچایز آغاز شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هفده سال بعد از آنکه فیلم Saw 3D «اره سه‌بعدی» منتشر شد، در ماه اکتبر سال گذشته فیلم Jigsaw منتشر شد. از آنجا که قاتل سریالی این سری فیلم‌ها، یعنی جان کرامر (John Kramer) در فیلم Saw 3 مرد، فیلم‌های بعد از آن با استفاده از بازگشت‌های داستانی و فلش‌بک‌ها به معرفی بیشتر این شخصیت و اتفاقات مربوط به او پرداخت. فیلم Jigsaw نیز مانند دیگر فیلم‌های این مجموعه از این قاعده پیروی می‌کرد و تلاش داشت تا بتواند این سری فیلم‌ها را دوباره احیا کند و همچنین هیجان بیشتری را برای طرفداران ژانر وحشت، به ارمغان آورد. کارگردانان این فیلم، یعنی برادران مایکل اسپیریگ (Michael Spierig) و پیتر اسپیریگ (Peter Spierig)، علاقه‌ی زیادی به سری فیلم‌های اره داشتند و قصد داشتند تا با ساخت فیلم Jigsaw، بتوانند راه این فیلم‌ها را ادامه دهند. این فیلم در هفته‌ی اول نمایش نتایج ناامید کننده‌ای داشت، به‌گونه‌ای که تبدیل به دومین فیلم کم‌فروش این فرانچایز شد؛ ولی در ادامه این فیلم توانست تا به فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در سطح بین‌المللی دست پیدا کند، درحالی‌که بودجه‌ی ساخت این فیلم فقط ۱۰ میلیون دلار بود و این امر موجب شد تا سازندگان این فیلم امید دوباره‌ای کسب کنند و به فکر ساخت دنباله‌ی آن بیافتند.

همچنین جالب است بدانید که در ماه ژانویه شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه کمپانی Twisted Pictures درحال مذاکره برای ساخت قسمت نهم سری فیلم‌های اره است. اکنون به‌نظر می‌رسد که فرآیند تولید این فیلم پیشرفت داشته است و پایگاه خبری Bloody Disgusting گزارش کرده است که نویسندگان فیلم Jigsaw یعنی پیتر گلدفینگر (Peter Goldfinger) و جاش استالبرگ (Josh Stolberg) درحال توسعه‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم Saw 9، برای کمپانی Twisted هستند. چیزی که برای ما مشخص است این است که احتمالا برادران اسپیریگ قرار نیست تا کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرند و جایگاه کارگردانی این فیلم اکنون خالی است. این اتفاق غیرمنتظره نخواهد بود، زیرا این کارگردانان قبلا در مصاحبه‌ای که با پایگاه خبری Screenrant داشته‌اند، گفتند که آن‌ها فقط استخدام شدند تا این فیلم را کارگردانی کنند و آن‌ها می‌دانند که قرار نیست تا در پروژه‌های بعدی فیلم‌های اره حضور داشته باشند. با این وجود، آن‌ها بسیار خوشحال بودند از این که توانستند تا فیلم Jigsaw را به خوبی کارگردانی کنند و موجب شوند تا فرانچایز اره به راه خودش ادامه دهد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، گلدفینگر و استالبرگ که قبلا در پروژه‌های Piranha 3D «پیرانا سه‌بعدی» و Sorority Row حضور داشتند، اکنون باید تصمیم بگیرند که داستان این سری فیلم‌ها را چگونه ادامه دهند. البته این توانایی وجود دارد که فیلم اره ۹ نیز به‌طور معمولی، داستان فیلم Jigsaw را ادامه دهد. احتمال دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه آن‌ها قرار است تا داستان فیلم Saw 3D را بازنویسی کنند و شخصیت‌های این فیلم را احیا کنند. به هرحال مطمئنیم که توبین بل (Tobin Bell) که بازیگر تقش کرامر است، باز هم قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشد؛ زیرا او در تمام سری فیلم‌های اره حضور داشت و نقش کرامر را ایفا کرد، او همچنین ایده‌هایی برای ادامه داستان این سری فیلم‌ها داده است.

اگر فرض را بر این بگیریم که توسعه‌ی این پروژه قرار است تا ادامه داشته باشد، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خبرهای بیشتری از این فیلم را در آینده بشنویم. این احتمال بعید نیست که بشنویم این فیلم قرار است تا در روزهای هالووین منتشر شود، البته انتشار این فیلم در هالووین سال ۲۰۱۹ محتمل‌تر است تا هالووین امسال، حتی اگر روند توسعه‌ی این فیلم به سرعت پیش برود. امیدواریم که نویسندگان این فیلم، نظرات مردم راجع به فیلم Jigsaw را مطالعه کنند و فیلمی را تولید کنند که طرفداران ژانر وحشت را دوباره به هیجان بیاورد.

به محض انتشار اخبار جدید راجع به این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.