زازی بیتز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم‌های کریستن استوارت و ناتالی پورتمن است

5 April 2018 - 18:20

ستاره‌ی Deadpool 2، زازی بیتز (Zazie Beetz) بازیگر بسیار مورد تقاضایی است و در حال حاضر مشغول مذاکره برای بازی در فیلم کریستن استوارت (Kristen Stewart) به نام Against All Enemies و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) به نام Pale Blue Dot است. استوارت در فیلم Against All Enemies نقش بازیگر تئاتر، جین سربرگ را بازی می‌کند که اواخر دهه ۶۰ هدف مبارزه FBI Cointelpro قرار گرفت. پورتمن در فیلم Pale Blue Dot نیز نقش فضانوردی را بازی می‌کند که بعد از بازگشت به زمین از یک ماموریت فضایی طولانی، شروع به حل مسائل خاصی می‌کند‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

حرفه بازیگری زازی بیتز مرهون بازی او در نقش ون در فصل اول سریال شبکه FX به نام Atlants است. او در فصل دوم این سریال نیز بازی کرد و این سریال با رابطه عاشقانه با ارن ادامه دارد. قسمت اخیر این سریال شاهد آلمانی صحبت کردن بیتز بودیم که بر تفاوت گسترده میان او و گذشته ارن اشاره دارد. اواخر امسال بیتز را در فیلم Deadpool 2 در نقش دومینو می‌بینیم. طبق آنچه گزارش شده این بازیگر سه بار این شخصیت را بازی می‌کند که تیرانداز سریعی با قدرت تغییر است.

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، زازی بیتز در حال مذاکره برای بازی در فیلم Against All Enemies کریستن استوارت است. جزئیات مربوط به شخصیت بیتز نامعلوم است. علاوه بر این، THR گزارش کرده که بیتز به ناتالی پورتمن و جان هام (Jon Hamm) خواهد پیوست.‌ شخصیت بیتز در فیلم Pale Blue Dot وارد مثلث عشقی با پورتمن و هام می‌شود. فیلم Against All Enemies این شانس را به بیتز می‌دهد تا در دوره‌ای از فیلم حضور یابد که با مواد بسیار سنگینی سر و کار دارد. داستان جین سبرگ (Jean Seberg) نه تنها وارد تراژدی ستاره هالیوود می‌شود که تاریکی شخصی را نشان می‌دهد بلکه به اتفاقاتی می‌پردازد که افراد مشهور سعی بر استفاده از شهرت خود برای حمایت از یک علت دارند و خود را هدف نیروهای قدرتمندی می‌کنند که به دنبال ساکت کردن آن‌هاست. آنتونی مکی (Anthony Mackie)، جک اُکانل (Jack O’Connell)، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) و کالم مینی (Colm Meaney) دیگر بازیگران این درام هستند. بندیکت اندروز (Benedict Andrews) فیلم‌نامه‌ی این فیلم به قلم جو شراپنل (Joe Shrapnel) و آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) را کارگردانی می‌کند.

درام Pale Blue Dot مانند سفر ذهنی دیگری از خالق Fargo و Legion، نوا هاولی (Noah Hawley) است.‌ در این فیلم، پورتمن نقش فضانوردی را بازی می‌کند که حس واقعی‌اش با تلاش او برای مدیریت زندگی روی زمین منحرف می‌شود. طرح داستان این فیلم، شخصیت پورتمن را نشان می‌دهد که به دنبال شخصیت هام، همکار سابقش در فضا است. علاوه بر این دو نقش جدید، بیتز با آندره هالند (Andre Holland) در فیلم High Flying Bird ساخته‌ی استیون سادربر (Steven Soderbergh) بازی می‌کند. نام بیتز با پیوستن به رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، جاش برولین (Josh Brolin) و گانگسترهای Deadpool 2 بزرگ می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.