نیکلاس کیج خواهان ساخت فیلم Ghost Rider با محدودیت سنی و بدون حضور اوست

5 April 2018 - 19:03

نیکلاس کیج (Nicolas Cage) دوست دارد فیلم Ghost Rider بازگردد و دوباره روی پرده سینما به نمایش در آید اما با این تفاوت که نقش او را بازیگر دیگری بازی کند. شخصیت کامیکس مارول، Ghost Rider، که سختی‌های زیادی طی چند سال کشیده، اولین بار به شکل ماوراء طبیعی در سال ۱۹۷۲ ظاهر شد. کیج شخصیت جانی بلیز را در فیلم (Ghost Rider (2007 بازی کرد، دوچرخه سواری که روحش را فروخت تا آشوبگری با سر آتشین شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین سری از مجموعه Ghost Rider موفقیت گسترده‌ای برای سونی پیکچرز با فروش جهانی ۲۲۸ میلیون دلار به همراه داشت در حالی که بودجه فیلم ۱۱۰ میلیون دلار گزارش شده بود. کیج برای بازی در دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۲ به نام Ghost Rider: Spirit of Vergeance بازگشت، که ۱۱۴ میلیون دلار بیشتر از نسخه اصلی فروش داشت. برخلاف افراطی بودن شخصیت Ghost Rider، تماشای هر دو فیلم برای زیر ۱۳ سال ممنوع است.

نیکولاس کیج در مصاحبه با JoBlo اعلام کرد، او از جمله افرادی است که دوست دارد دنباله دیگری از Ghost Rider ساخته شود. کیج گفت او عاشق دیدن ورژن محدود به رده سنی این فیلم است اما نمی‌خواهد نقشی در این فیلم داشته باشد:

می‌دونید، Ghost Rider فیلمی بود که همیشه باید محدود به رده سنی خاصی باشه. دیوید گویر (David Goyer) فیلم‌نامه هوشمندانه‌ای نوشت که می‌خواستم باهاش همکاری کنم و حالا به هر دلیلی نشد این فیلم ساخته بشه. اما اون فیلم هنوزم باید ساخته بشه اما نه با من، و باید یه فیلم محدود به رده سنی باشه، فیلم Deadpool محدود به رده سنی بود و کارش عالی بود. قرار بود Ghost Rider فیلم ابر قهرمان ترسناک و محدودی باشد و اونها هنوز کاری واسش نکردند.

بنظر می‌رسد این تنها نظر کیج نیست. برایان تیلور (Brian Taylor) کارگردان فیلم Spirit of Vengeance اخیرا به شخصیت رابی ریز یا همان Ghost Rider در سریال تلویزیونی Agents of S. H. I. E. L. D اشاره داشته و چیزهای خوبی درباره این نسخه نگفته است. تیلور Ghost Rider تلویزیونی را شخصیتی تمیز، مرتب و عمومی توصیف کرده و گفته هیچ علاقه‌ای به این نوع شخصیت ندارد.‌ تیلور نیز حرف‌های کیج را درباره نیاز به فیلم ترسناک و محدود به رده سنی تکرار کرده است.

متاسفانه به نظر نمی‌رسد سرعت حرکت این ایده زیاد باشد. هرچند بیشتر استودیوها بخاطر موفقیت فیلم‌های همچون لوگان و ددپول، این روزها به فیلم‌های ابر قهرمانی با محدودیت سنی تمایل دارند. اما Ghost Rider بخشی از دنیای سینماتیک مارول است و مخاطبین نباید انتظار داشته باشند رویای کیج و تیلور به حقیقت بپیوندد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.