پوسترهای شخصیت‌های سری جدید انتقام‌جویان منتشر شدند

5 April 2018 - 20:27

پوسترهای جدید شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) منتشر شدند. استودیو مارول کمپین بازاریابی برای فیلم جنگ بی‌نهایت به راه انداخته است. بعد از انتشار دو تریلر از فیلم و اعلام تاریخ اکران آن، کمتر از یک ماه تا اکران فیلم باقی مانده است. این یعنی جلسات مطبوعاتی در راه هستند اما مارول هنوز چیز زیادی از این بلاک‌باستر منتشر نکرده است. کارگردانان فیلم، جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) یادداشت آنلاینی منتشر کردند و از همه خواستند فیلم را اسپویل نکنند‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران مدت زیادی منتظر تانوس بودند تا به حضور بیشتر قهرمانان دوست داشتنی در مارول پایان دهد. بنابراین، با اینکه جنگ بی‌نهایت جشن چیزی است که استودیوی مارول بدان دست یافته، برای بازیگران این فیلم، یک اثر خیالی است. با اینکه بیشتر ستاره‌های این فیلم در یک فیلم بازی کرده‌اند و در پوسترها هستند، هر کدام زمان خاصی برای درخشیدن در فیلم دارند.

اکانت رسمی استودیو مارول و همین‌طور بازیگران فیلم، پوسترهای هر شخصیت از فیلم جنگ بی‌نهایت را منتشر ساخته‌اند. بیشتر شخصیت‌های اصلی حضور دارند و البته چند شخصیت مهم نیز نیستند یا پوستری از آن‌ها منتشر نشده است. می‌توانید این پوستر‌ها را از قسمت زیر مشاهده کنید.

این جدایی بزرگی از مابقی استراتژی بازاریابی مارول است. با اینکه برای تصاویر متحرک بزرگ، پوسترهای فردی خیلی رایج هستند، مارول تصمیم گرفته قهرمانان را در کمپین بازاریابی جنگ بی‌نهایت جفت کند. آن‌ها برای تبلیغ جنگ بی‌نهایت در EW از هم جدا شدند اما این نیز بخشی از استراتژی بود تا تمامی جلدهای متفاوت به هم بپیوندند تا یک تصویر بزرگ شکل گیرد. ثور و نگهبانان مثل دکتر استرنج و آیرون من، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو، ویژن و اسکارلت ویچ و بقیه همیشه با هم بوده‌اند. از راه رسیدن تانوس باعث می‌شود تیم‌های مختلفی از ابر قهرمانان و نه یک تیم بزرگ شکل بگیرد.


منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.