اولین تریلر فیلم «همه می‌دانند» منتشر شد

کمپانی ممنتو فیلمز (Memento Films) اولین تریلر مربوط به فیلم «همه می‌دانند» (Everybody Knows) ساخته اصغر فرهادی را منتشر کرد؛ این فیلم قرار است تا در افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن در تاریخ ۸ مه (۱۸ اردیبهشت) به نمایش گذاشته شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله به تماشای اولین تریلر فیلم «همه می‌دانند»- بنشینید.

در این فیلم اسپانیایی زبان، هنرمندانی چون خاویر باردم (Javier Bardem)، پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) و ریکاردو دارین (Ricardo Darin) ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به نویسندگی اصغر فرهادی است و داستانی هیجان‌انگیز و روانشناسانه دارد و درباره زنی به نام لورا (Laura) با بازی پنه لوپه کروز است که قصد دارد تا همراه با خانواده‌اش، از شهر بوئنس آیرس به اسپانیا سفر کند تا در مراسم ازدواج خواهرش حضور پیدا کند. در طی این سفر و مراسم برپا شده، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که موجب اختلال در مراسم می‌شود و موجب فاش شدن گذشته‌ای پنهان می‌گردد.

کمپانی ممنتو، فروش بین‌المللی این فیلم را برعهده دارد. این فیلم هم‌اکنون به‌طور گسترده در بسیاری از نقاط دنیا به فروش رفته است، مانند کشورهای آلمان، اتریش، آمریکای لاتین، ژاپن، چین، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، اسرائیل، لهستان، جمهوری چک، روسیه، اسلواکی، کشورهای حوزه دریای بالتیک، اسکاندیناوی، سوئیس، تایوان، ترکیه و یوگسلاوی.

فیلم «همه می‌دانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی است و قرار است تا در تاریخ ۹ مه (۱۹ اردیبهشت) در ۳۵۰ سینما در فرانسه به نمایش گذاشته شود. در ادامه نیز می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Screendaily

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.