زمان انتشار فیلم‌های Greyhound و The Grudge مشخص شد

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) اعلام کرد که فیلم‌های Greyhound «سگ تازی» و The Grudge «کینه» قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شوند. فیلم Greyhound قرار است تا در تاریخ ۵ آوریل (همزمان با انتشار فیلم Shazam! «شزم!») و فیلم Grudge قرار است تا در تاریخ ۱۶ اوت منتشر شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگر اصلی این فیلم تام هنکس (Tom Hanks) است؛ و او همچنین نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این فیلم را برعهده دارد. داستان این فیلم براساس رمانی با نام The Good Shepherd و به نویسندگی فارستر (Forester)، نوشته شده است. کارگردانی این پروژه را آرون اشنایدر (Aaron Schneider) برعهده دارد و همچنین گری گوئتزمن (Gary Goetzman) و تام هنکس در جایگاه تهیه‌کنندگان این فیلم قرار دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل آرون رایدر (Aaron Ryder)، استیون شارشیان (Steven Shareshian) و دیوید کتسورث (David Coatsworth) می‌شود. کمپانی فیلم‌نیشن (FilmNation)، امتیاز این فیلم را به کمپانی سونی فروخت؛ این پروژه اکنون توسط کمپانی سونی و کمپانی‌های Bron Creative و Sycamore Pictures و Zhengfu Pictures تامین مالی می‌شود. همچنین این فیلم در شهر بتن‌روژ ایالت لوئیزیانا فیلم‌برداری می‌شود.

در ادامه خلاصه‌ای از داستان این فیلم را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

در روزهای اول جنگ جهانی دوم، یک کاروان بین‌المللی از ۳۱ کشتی متحد درحال حرکت هستند و هدایت این کشتی‌ها به‌دست کاپیتان ارنست کراوس (Ernest Krause) با بازی تام هنکس است که درحال تجربه اولین فرماندهی خود بر یک ناوشکن ارتش آمریکا است. او با این ناوشکن از بخش شمالی اقیانوس اطلس عبور می‌کند، درحالی‌که کشتی‌ها و ناوگان ارتش آلمان درحال تعقیب او هستند.

از طرف دیگر، کارگردان فیلم Eyes of My Mother «چشم‌های مادرم»، یعنی نیکولاس پسکه قرار است تا بازسازی فیلم The Grudge را برعهده بگیرد. این فیلم قرار است تا یک اقتباس جدید از سری فیلم‌های کینه (با عنوان Grudge) باشد که در سبک هیجانی و فراطبیعی بود. پسکه این فیلم را برای کمپانی‌های Ghost House و Good Universe کارگردانی می‌کند و کمپانی سونی حقوق مربوط به این فیلم را در اختیار خودش گرفته است. شاید جالب باشد بدانید که محصول آخرین همکاری این سه کمپانی، فیلم هیجانی و موفق Don’t Breathe «نفس نکش» بود.

سم ریمی (Sam Raimi) با همکاری رابرت تاپرت (Robert Tapert)، قرار است تا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده بگیرند؛ همچنین ناتان کاهان (Nathan Kahane) و ارین وسترمن (Erin Westerman) تولیدکنندگان اجرایی این پروژه هستند. فیلم‌برداری این فیلم از ماه مه آغاز می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.