شایعه ایفای نقش شخصیت Carnage توسط وودی هارلسون در فیلم Venom

7 April 2018 - 18:11

طبق آخرین گزارش، وودی هارلسون (Woody Harrelson) نقش Carnage را در فیلم Venom بازی خواهد کرد. ((سونی پیکچرز)) به دنبال خلق یک جهان سینمایی جدید، تولید این فیلم به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) و بازی تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ادی بروک (Eddie Brock) را در اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز نمود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به میشل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش آن ویاینگ (Anne Weying)، ریز احمد (Riz Ahmed) در نقش دکتر کارلتون دریک (Dr. Carlton Drake)، اسکات هیز (Scott Haze) در نقش رولاند تریس (Roland Treece) و جنی اسلیت (Jenny Slate) در نقش دورا اسکرث (Dora Skirth) اشاره کرد. جزئیات داستان فیلم هنوز هم نامعلوم است؛ درواقع، با‌ توجه به شایعات اخیر مبنی بر حضور تام هالند در نقش پیتر پارکر در این فیلم، هنوز معلوم نیست که آیا این فیلم با دنیای سینمای مارول در ارتباط است یا خیر. درهر‌حال، حدس و گمان‌های ضد‌ و‌ نقیض پیرامون فیلم Venom زیاد و پیچیده شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

هارلسون پیش از این‌ها به پروژه Venom پیوسته بود اما سونی هنوز تایید نکرده است که وی چه شخصیتی را قرار است در فیلم بازی کند. پیش از این، شایعاتی مبنی بر اینکه ریز احمد (Riz Ahmed) نقش Carnage را بازی خواهد کرد، وجود داشت اما انتشار اخبار بعدی معلوم ساخت که وی نقش دیگری را در فیلم ایفا خواهد کرد؛ بنابراین همه حدس‌ها سریعا به سوی هارلسون به عنوان بهترین گزینه برای ایفای نقش Carnage رفت. Carnage، قاتلی سادیستی در کتاب‌های کامیک است که معمولا در برابر مرد عنکبوتی قرار دارد و شخصیت Venome ملقب به ادی بروک (Eddie Brock) را به نگهبانی کشنده تبدیل کرده است.

گزارش جدیدی از Bleeding Cool ادعا می‌کند که شخص ناشناسی تایید کرده است که هارلسون در نقش Carnage در فیلم Venom بازی خواهد کرد. هیچ اطلاعات دیگری به جز خبر مذکور وجود ندارد اما گمانه‌زنی‌ها دائما تایید می‌کنند که وودی هارلسون نقش این قاتل سریالی روان‌پریش را ایفا خواهد کرد.

شایعات حضور هارلسون در نقش Carnage، ماه‌هاست که ادامه دارد. در اوایل ماه فوریه، گزارشی به صورت آنلاین منتشر شد که در آن بازیگران و نحوه قرارگیری شخصیت Carnage در فیلم Venom را شرح می‌داد. با اینکه با تماشای فیلم Venom، با شخصیت Carnage بیشتر آشنا خواهید شد اما این‌گونه که از خبرها برمی‌آید، گویا او از شخصیت‌های اصلی داستان نخواهد بود. درواقع، حضور او بیشتر برای دنباله فیلم است که او در آن به عنوان ضدقهرمان اصلی حضور خواهد یافت. بنابراین اگر در‌نهایت نیز هارلسون نقش Carnage را بازی کند، حضور زیادی در فیلم نخواهد داشت و ما فقط به ذات شرور او پی خواهیم برد.

مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر فیلم Venom به اندازه کافی موفق نشود و با استقبال مخاطبین روبه‌رو نگردد، در‌نظر ‌گرفتن وودی هارلسون با توجه به سابقه درخشان بازیگری‌اش در نقش شخصیتی که در ادامه فیلم قرار است به آن پرداخته شود، ایده جالبی نخواهد بود. نخستین تریلر منتشر‌ شده از فیلم Venom، انتظاری که طرفداران از این فیلم داشتند را پاسخ نداد. اما در دنیای سینما گفته می‌شود که ((هیچ‌گاه علیه تام هاردی شرط‌بندی نکنید))!! بازیگری که با دقت فراوانش در انتخاب نقش‌ها، در چندسال گذشته عالی ظاهر شده است و می‌توان گفت تقریبا تمامی فیلم‌هایش خوب از کار درآمده‌اند. بنابراین اگر او با پروژه جدید سونی تصمیم به بازگشت به ژانر ابرقهرمان گرفته است، می‌توان خوش‌بین بود که این فیلم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.