استیون اسپیلبرگ: فیلم ۵ Indiana Jones آخرین حضور هریسون فورد در این مجموعه خواهد بود

7 April 2018 - 09:58

The Sun گزارش داد که استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کارگردان فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) فکر می‌کند که پنجمین فیلم از فرانچایز Indiana Jones (ایندیانا جونز)، آخرین حضور هریسون فورد (Harrison Ford) در این رشته از فیلم‌های سینمایی باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپیلبرگ می‌گوید:

این آخرین حضور هریسون فورد در مجموعه فیلم‌های Indiana Jones (ایندیانا جونز) است؛ من مطمئن هستم. اما Indiana Jones (ایندیانا جونز) مطمئنا بعد از او ادامه خواهد یافت.

اسپیلبرگ همچنین مطرح کرد که احتمال دارد نقش ایندیانا جونز (Indiana Jones ) را یک زن بازی کند. علی‌رغم دانستن این مسئله که طرفداران روی خوش به تغییر جنسیت یک شخصیت معروف و محبوب در سینما نشان نمی‌دهند اما اسپیلبرگ معتقد است که زمان اعمال یک سری تغییرات در این فیلم فرا رسیده است.

او می‌گوید:

ما باید نام را از جونز (Jones) به جوآن (Joan) تغییر دهیم و هیچ مشکلی با آن به وجود نخواهد آمد.

فیلمبرداری ۵ Indiana Jones (ایندیانا جونز)، آوریل سال آینده آغاز خواهد شد. تاریخ اکران عمومی فیلم نیز ۲۰ جولای ۲۰۲۰ اعلام شده است و در این فیلم شاهد همکاری مجدد اسپیلبرگ با هریسون خواهیم بود که هریسون در نقش همیشگی خود ظاهر خواهد شد. تهیه‌کنندگان فیلم کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و فرانک مارشال (Frank Marshal) هستند و فیلم‌نامه توسط دیوید کپ (David Koepp) نوشته شده است.

باستان شناس ماجراجو و مشهور، ایندیانا جونز (Indiana Jones)، برای نخستین بار در سال ۱۹۸۱ با فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده) که به استناد بنیاد فیلم آمریکا (AFI) یکی از صد فیلم برتر تاریخ سینمای آمریکا است، معرفی شد. پس از آن نیز در فیلم‌های Indiana Jones and the Temple of Doom (ایندیانا جونز و معبد مرگ) محصول سال ۱۹۸۴، Indiana Jones and the Last Crusade (ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی) محصول سال ۱۹۸۹ و Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین) محصول سال ۲۰۰۸ میلادی، طرفداران با او همراه شدند. چهار فیلمی که در مجموع مبلغی نزدیک به دو میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشتند.

استیون اسپیلبرگ سابقا مژده یک اتفاق خاص و ویژه را در فیلم ۵ Indiana Jones (ایندیانا جونز) داده بود در‌حالی‌که باب ایگر (Bob Iger)، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت والت دیزنی، خاطرنشان ساخته است که ۵ Indiana Jones، آخرین فیلم از این فرانچایز نخواهد بود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.