طراح صحنه Black Panther به عوامل فیلم Spider-Man: Homecoming 2 پیوست

7 April 2018 - 13:17

طراح صحنه Black Panther، هانا بیچلر (Hannah Beachler) به عوامل فیلم Spider-Man: Homecoming 2 پیوست. با اینکه بخش بازاریابی استودیو مارول روی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) متمرکز شده، تولید فیلم آن‌ها در مراحل مختلف کاری ادامه دارد. پیتون رید (Peyton Reed) سرگرم پس از تولید Ant-Man And The Wasp است در حالی که فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون (Brie Larson) در مرحله فیلم‌برداری به سر می‌برد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله‌ی بدون عنوان بازگشت به خانه با بازگشت تام هالند در نقش پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی ساخته می‌شود. جزئیات مربوط به داستان فیلم در حال حاضر نامعلوم است اما مرد عنکبوتی را با قهرمانان به نام زمین در انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت و انتقام‌جویان ۴ می‌بینیم. انتظار می‌رود کار فیلم‌برداری آن امسال تابستان اطراف اروپا آغاز شود.

سایت خبری Omega Underground اعلام داشته که طراح صحنه فیلم پلنگ سیاه، هانا بیچلر به فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ پیوسته است. گزارشات حاکی از این هستند که پیتر پارکر وارد فضاهای بین‌المللی می‌شود و تجربه بیچلر در طراحی‌های آفریقایی قطعا در این فیلم به کار می‌آید. بیچلر به طراح لباس Captain America: The First Avenger، آنا شپارد (Anna Sheppard) پیوست که در فیلم دوم هالند نیز حضور دارد.

با این حال، فیلم‌بردار Daredevil، متیو لیود (Matthew LIoyd) و طراح تولید IT، کلاد پیر (Claude Pare) نیز در این پروژه نقش دارند. بیچلر نیروی خلاق آلبوم تصویری Lemonade بیانسه نیز می‌باشد. او در فیلم‌های Moonlight و Miles Ahead نیز حضور داشته است.

بیچلر دومین ذهن خلاق طراحی پلنگ سیاه است که به پروژه سونی پیوسته است. اوایل امسال، اعلام شد که روت ای. کارتر (Ruth E. Carter) طراح لباس فیلم Silver & Black خواهد بود. هنوز چیز زیادی درباره این فیلم منتشر نشده است، گویا فیلم‌نامه کار بازنویسی می‌شود. با توجه به کارنامه درخشان کارتر، امید زیادی به این فیلم باید داشته باشیم.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.