تبلیغ تلویزیونی جدید از Blair Witch شما را به جنگل‌ها برمی‌گرداند

29 August 2016 - 23:00

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

سال ۲۰۱۶ با آثار غافلگیر کننده‌ای مثل آلبوم جدید بیانسه و فیلم مستقل «جاده دهم کلاورفیلد» سال خوبی برای فرهنگ‌عام بود و همین موضوع باعث می‌شود به موفقیت Blair Witch بیشتر امیدوار شویم. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که اصالتا با عنوان The Woods شناخته می‌شود، ادامه‌ای بر فیلم ترسناک کلاسیکی است که قرار است ماه آینده به سینماها بیاید و مخاطبین را به جایی ببرد که همه این قضایا شروع شد. اما با توجه به ویدیو تلویزیونی جدیدی که منتشر شده به نظر می‌رسد برگشتن به جنگل‌های بورکیتسویل چندان فکر خوبی هم نیست.

این ویدیو کوتاه که به نام «افسانه بازمی‌گردد» است شامل نگاهی کوتاه بر فیلم است و صحنه‌های ترسناکی را نشان می‌دهد که با سرعت کنار هم چیده شده‌اند. در این ویدیو ما با یک شخصیت فیلم‌ساز مواجه می‌شویم که با دوستش سفر هیجان‌آوری را دنبال می‌کند تا بفهمد چه بر سر خواهرش یعنی هِدر (که در اواخر فیلم اول Blair Witch به شکل عجیبی ناپدید شد) آمده است.

در ادامه می‌‌توانید خلاصه داستان این فیلم را مطالعه فرمایید:

گروهی از دانشجویان به جنگل بلک هیلز در ماریلند می‌روند تا دلیل گم‌شدن ناگهانی خواهر جیمز را که خیلی‌ها اعتقاد دارند با افسانه Blair Witch ارتباط دارد، کشف کنند. در ابتدا این گروه امیدوارانه به راه خود ادامه می‌دهند به خصوص وقتی که دو نفر از محلی‌ها آن‌ها را به سوی تاریکی و جنگل‌ها راهنمایی می‌کنند. اما وقتی که شب فرا می‌رسد گروه با موجود رعب‌آوری مواجه می‌شود. آن‌ها کم‌کم متوجه می‌شوند که افسانه کاملا واقعیت دارد و بیشتر از آن که فکر می‌کردند شیطانی است.

فیلم سینمایی Blair Witch ساخته‌ی مشترک کارگردان‌ها سیمون برت (Simon Barret) و آدام وینگارد(Adam Wingard) که در کارنامه خود آثاری چون You’re Nextو The Guest را دارند، در شانزدهم سپتامبر به سینماها خواهد آمد.

منبع: Screencrush

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.