اولین پوستر بین‌المللی فیلم Mission: Impossible – Fallout منتشر شد

7 April 2018 - 14:36

پارامونت پیکچرز پوستر بین‌المللی جدیدی از فیلم رو به آماده Mission: Impossible- Fallout با درخشش تام کروز در نقش اتان هانت منتشر کرده است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Mission: Impossible – Fallout، اتان هانت و تیم IMF او (الک بالدوین، سیمون پگ، وینگ رامس) همراه با دوستان‌شان (ربکا فرگوسن، میشل موناگان) بعد از خراب شدن ماموریت‌شان در مسابقه‌ای علیه زمان قرار می‌گیرند. هنری کاویل (Henry Cavill)، آنجلا باست (Angela Bassett) و ونسا کربی (Vanessa Kirby) نیز به بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

فرنچایز Mission: Impossible در سال ۱۹۶۶ بصورت مجموعه تلوزیونی از CBS پخش شد که هفت فصل و ۱۷۱ قسمت از آن ساخته شد. این مجموعه سال ۱۹۸۸ با سریال ریبوت شده‌ای از شبکه ABC بازگشت و نتوانست در میان مخاطبین جا باز کند و ساخت آن بعد از دو فصل متوقف شد. تقریبا یک دهه بعد از آن، ماموریت غیرممکن تام کروز با مجموعه جاسوسی روی پرده سینما قرار گرفت و به فرنچایز سینمایی بسیار موفقی تبدیل شد.

کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) که قبلا سکان‌دار Mission: Impossible Rogue Nation بود، مجددا این دنباله را نوشته و کارگردانی کرده که ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.