فصل اول سریال Game of Thrones با کیفیت ۴K Ultra HD منتشر خواهد شد

7 April 2018 - 15:55

با اینکه طرفداران سریال موفق Game of Thrones شبکه HBO، مدت زیادی در انتظار فصل ۸ این سریال به سر می‌برند، این شبکه اخیرا اعلام کرده نسخه‌ ویژه‌ای از فصل یک سریال را برای تابستان امسال منتشر می‌کند. شبکه HBO امروز اعلام کرد که فصل اول سریال حماسی بازی تاج و تخت با کیفیت ۴K Ultra HD در دسترس خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران این سریال که منتظرند ببینند چگونه شمال از حمله پادشاه شب و اژدهاهای فناناپذیر نجات می‌یابد و وقتی جان اسنو و دنیریس تارگرین بفهمند با هم نسبت فامیلی دارند، چه اتفاقی می‌افتد، باید کمی بیشتر صبر کنند تا فصل آخر این سریال آماده‌ پخش شود. فصل ۸ تا آوریل ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد و این باعث شده HBO نسخه‌ی ۴K هر ۱۰ قسمت فصل اول را منتشر سازد.‌ فصل اول ما را با دنیای هفت اقلیم وستروس و جنگ حماسی برای بدست آوردن تخت آهنی جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) آشنا کرد که هنوز بعد از ۷ فصل ادامه دارد. سریال بازی تاج و تخت ۳۸ جایزه امی دریافت کرده و این شبکه امیدوار است طرفداران سرسخت این سریال از تماشای مجدد فصل اول استقبال کنند. HBO اعلام داشته که با انتشار مجدد فصل اول با کیفیت ۴K Ultra HD در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۸، بخش‌های اضافی جالبی در این نسخه وجود خواهند داشت. در اینجا می‌توانید نگاه کاملی بر آنچه در نسخه اچ دی این فصل می‌بینید، داشته باشید:

“تاریخ‌های انیمیشنی،” اسطوره شناسی وستروس از جنبه‌های مختلفی درباره خود شخصیت‌ها؛

“آناتومی یک قسمت،” تجربه درون قسمتی که ذهن‌های خلاق و تلاش‌های بسیار بزرگ در قسمت شش، A Golden Crown، را نشان می‌دهد؛

“تست بازیگران،” با فیلم کمتر دیده شده‌ای از تست بازیگران؛

“ساخت بازی تاج و تخت،” فیلم ۳۰ دقیقه‌ای انحصاری شامل فیلم هرگز دیده نشده‌ای از لوکیشن و مصاحبه با بازیگران و عوامل کار؛

بیوگرافی ۱۵ شخصیت اصلی که توسط بازیگران آن نقش‌ها توصیف شده‌اند؛

“نمایش سریال،” نگاهی بر افتتاحیه جایزه امی این سریال؛

“از کتاب تا فیلم،” تهیه کننده‌های اجرایی کار، دیوید بنیاف و دی بی وایس همراه با جورج آر آر مارتین درباره مشکلات ساخت فیلمِ این رمان فانتزی و حماسی می‌گویند؛

“نگهبان شب،” نگاهی ژرف بر ترتیب منحصر به فرد مردانی که از دیوار حفاظت می‌کنند، ساختار یخی ۷۰۰ پایی که هفت اقلیم را از تاریکی جدا می‌کند؛

“خلق زبان Dotharki،” نگاهی بر زبان کاملی که برای مردم دوتراکی سریال خلق شده بود؛

هفت تفسیر صوتی با بازیگران و عوامل سریال از جمله دیوید بنیاف، دی بی وایس، جورج آر آر مارتین، امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، لینا هیدی، مارک ادی، نیکولای کاستر-والدو، میسی ویلیامز، صوفی ترنر، ایزاک همپستد رایت، برایان کاگمن، هری لیود، دنیل میناهن و الن تیلور.

و کد دانلود دیجیتالی فرمت اچ دی ۱۰ قسمت فصل اول.

این اولین باری نیست که HBO نسخه ۴K یکی از سریال‌های تلوزیونی‌اش را منتشر می‌سازد‌. این شبکه قبلا نسخه ۴K فصل یک سریال Westworld را منتشر کرد که اولین سریال با رزولوشن ۴K است. با انتشار نسخه ۴K فصل یک بازی تاج و تخت؛ طرفداران قادر خواهند بود دنیای هفت اقلیم را بطور کامل ببینند و از جلوه‌های تصویری عالی وستروس، اسوس، و سرزمین پادشاهی لذت ببرند.

طرفداران این فرنچایز موفق HBO از بازگشت فصل یک جایی که کیت هرینگتون، میسی ویلیامز، صوفی ترنر و بقیه بازیگران بچه بودند، و با گذشت ۷ فصل تغییر کرده‌اند، لذت خواهند برد. فصل یک دنیریس تارگرین جوان را به مخاطب معرفی می‌کند که مجبور به ازدواج با رهبر جنگجویان دوتراکی می‌شود. بدون شک طرفداران از دیدن ادارد استارک و رابرت باراثیان نیز لذت خواهند برد. فصل یک ۶۰۰ دقیقه است که برای سرگرم کردن طرفداران تا پخش فصل آخر کافی است.

فصل هشت سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. نسخه ۴K فصل یک نیز با صحنه‌های بیشتر پنجم ژوئن منتشر خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.