اکران ترمیناتور ۶ چهار ماه به تعویق افتاد

7 April 2018 - 18:57

اکران سری ششم مجموعه Terminator ساخته‌ی جیمز کامرون (James Cameron) که قرار بود در ژوئیه سال ۲۰۱۹ راهی سینماها شود، چهار ماه دیگر به عقب افتاد. بعد از انتشار فرنچایز ترمیناتور، پارامونت حقوق این فرنچایز برجسته کامرون را به خالق آن باز گرداند. کامرون وقت تلف نکرد و سریعا این فرنچایز را در مسیری که می‌خواست قرار داد و با کارگردان Deadpool، تیم میلر (Tim Miller) برای این کار همکار شد. طرح داستان سری ششم ترمیناتور هر چیزی که بعد از T2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز قضاوت) رخ می‌دهد، را نشان می‌دهد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کامرون و میلر نیز ستاره‌های دو فیلم اول، آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) و لیندا همیلتون (Linda Hamilton) را به فیلم بازگرداندند. مک کنزی دیویس و شخصیت جوان و بی‌نام لاتینی، نقش‌های اول فیلم را بازی خواهند کرد. چندین بار خبر شروع فیلم‌برداری این پروژه در ژوئن تایید شد و حالا تا به پایان رسیدن آن زمان بیشتری باقی مانده است.

سایت خبری The Wrap اعلام کرده که پارامونت و اسکای‌دانس اکران نابودگر ۶ را چهار ماه عقب انداخته‌اند و این فیلم ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد. این ریبوت و دنباله ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ راهی سینماهای دنیا خواهد شد. هنوز مشخص نیست زمان تولید فیلم تغییر خواهد کرد یا نه.

اکران نابودگر ۶ در ماه نوامبر، این ماه را شلوغ می‌کند. سری دوم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) در این ماه اکران خواهد شد و هفته بعد از آن Bond 25 و سپس Sonic the Hedgehog اکران خواهند شد. این برنامه همچنین نابودگر ۶ را در مقابل فیلم X-Men کمپانی فاکس قرن ۲۰ قرار می‌دهد. انیمیشن Frozen 2 نیز پنج روز بعد از عید شکرگذاری اکران می‌شود و بین اکران نابودگر ۶ و Star Wars: Episode IX اختلاف زیادی باقی نخواهد ماند.

فیلم نابودگر ۶ باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اکران داشته باشد، هرچند تاریخ اکران قبلی نیز با اکران Spider-Man: Homecoming 2, Top Gun: Maverick و The Lion King همزمان است و این ریبوت با اسپین‌آف Fast & Furious (سریع و خشن) نیز تقارن خواهد داشت.

هر تاریخی برای اکران نابودگر ۶ فیکس شود، این فیلم با رقابت سنگینی مواجه خواهد شد و شاید این تاریخ از همه بهتر باشد. برای فرنچایزی که در دهه ۸۰ پخش شده و هنوز تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده، طول کشیدن پس از تولید نیز مشکل‌ساز نیست.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.