حضور هلی بری در بازسازی سونی از فیلم Jagged Edge

7 April 2018 - 21:33

هالیوود ریپورتر اخیرا تایید کرد که هلی بری (Halle Berry) که او را برای نقش‌آفرینی‌هایش در فرانچایز X-Men (مردان ایکس) می‌شناسیم و برای بازی در فیلم Monster’s Ball (مهمانی هیولا) نیز برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود، اعلام کرده است که در بازسازی کمپانی سونی از درام Jagged Edge (لبه‌های دندانه‌دار) بازی خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

نسخه اولیه فیلم Jagged Edge (لبه های دندانه دار) که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد، داستان مردی (با بازی جف بریجز) را روایت می‌کرد که به ناحق به قتل همسرش متهم شده بود و زنی (با بازی گلن کلوز) را به عنوان وکیل برای اثبات بی‌گناهی‌اش در دادگاه، استخدام کرده بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط جو استرهاس (Joe Eszterhas) نوشته شده بود و در زمان اکران با توجه به هزینه پانزده میلیون دلاری‌اش برای ساخت، نزدیک به چهل میلیون دلار فروخت و نقدهای مثبتی را نیز از منتقدین دریافت کرد و سبب نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت لوگیا (Robert Loggia) در نقش کارآگاه خصوصی که از بی‌گناهی شوهر مقتول مطمئن نبود، شد.

تهیه‌کنندگان بازسازی این فیلم، داگ بلگارد (Doug Belgrad) و متی لِشِم (Matti Leshem) هستند اما درحال حاضر هنوز نویسنده و کارگردانی برای آن اعلام نشده است و درواقع ساخت این فیلم در مراحل ابتدایی‌اش قرار دارد. هلی بری (Halle Berry) اخیرا در فیلم Kingsman: The Golden Circle (مردان پادشاه: حلقه طلایی) بازی کرده بود و همچنین در فیلم درام/جنایی Kings (پادشاهان) در کنار دنیل کریگ (Daniel Craig) نیز نقش آفرینی کرد که پس از اکران در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر سال گذشته، قرار است در ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) به اکران عمومی درآید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.