زمان و مکان فیلم‌برداری فیلم Sword in the Stone مشخص شد

زمان شروع پروژه‌ی بازسازی فیلم The Sword in the Stone «شمشیر در سنگ» که مربوط به کمپانی سونی است، مشخص شد. اکنون به مدت چند سال است که سونی پروژه‌ی بازسازی انیمشین‌های سنتی خودش را آغاز کرده است، مانند فیلم‌های Maleficent «مالیفیسنت» و Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که موفقیت‌های اقتصادی زیادی کسب کردند؛ اکنون این کمپانی امیدوار است تا بتواند یکی دیگر از انیمیشن‌های محبوب خودش را به فیلم تبدیل کند تا موفقیتی دیگر را برای خودش رقم بزند. این فیلم قرار است تا براساس انیمیشین The Sword in the Stone ساخته شود و همچنین قرار است تا آغازگری برای شروع فعالیت سرویس استریم آینده‌ی این کمپانی باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

انیمیشن The Sword in the Stone در سال ۱۹۶۳ منتشر شد و به این خاطر مورد توجه قرار گرفته است که آخرین انیمشین کمپانی دیزنی، قبل از مرگ والت دیزنی بود. داستان این فیلم برای اولین بار در سال ۱۹۳۸ در قالب یک رمان به قلم یک نویسنده‌ی بریتانیایی با نام تی. اچ. وایت (T. H. White) خلق شد و قرار شد تا براساس این اثر، فیلم‌ها و علائم تجاری کمدی و همچنین قطعات موسیقی توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شود. این فیلم یک روایت کودکانه از داستان شاه آرتور است که توسط مرلین جادوگر درحال تعلیم است؛ این فیلم نظرات مثبت بسیار زیادی را دریافت کرد، و همچنین به جایگاه ششمین فیلم پرفروش سال ۱۹۶۳ رسید و به فیلم مورد علاقه‌ی دوران کودکی خیلی از مردم تبدیل شد. خبر بازسازی نسخه‌ی فیلمی این انیمیشن، کمی بعد از انتشار نسخه‌ی بازسازی شده فیلم Cinderella «سیندرلا» در سال ۲۰۱۵، از طرف کمپانی والت دیزنی اعلام شد. کارگردان این فیلم، یعنی ژوان کارلوس فرسنادیلو (Juan Carlos Fresnadillo)، اوایل امسال از طرف کمپانی دیزنی استخدام شد تا کارگردانی این پروژه را در دست بگیرد.

اکنون پایگاه خبری Disney Film Facts گزارش کرده است که روند تولید این فیلم درحال پیشرفت است و این فیلم قرار است تا در پایتخت کشور ایرلند، یعنی شهر بلفاست فیلم‌برداری شود؛ همچنین زمان دقیق شروع فیلم‌برداری این فیلم از طرف این پایگاه خبری اعلام شد و فیلم‌برداری قرار است تا از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شود. البته که این تاریخ ممکن است متغیر باشد و تحت تغییرات شرایط، تغییر کند، ولی با توجه به دیگر شواهد، به نظر می‌رسد که این زمان تعیین شده، تاریخ دقیق شروع فیلم‌برداری باشد. همچنین این فیلم ممکن است در لیست کارهای استودیو تایتانیک (Titanic) قرار گیرد؛ در لیست کارهای این استودیو سریال‌های موفق Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و Krypton «کریپتون» به چشم می‌خورد. همچنین فیلم‌برداری این پروژه، موجب می‌شود تا توجه دیگر فیلم‌سازان به منطقه‌ی فیلم‌برداری این فیلم جلب شود و از آن منطقه در دیگر پروژه‌ها استفاده شود. به‌نظر می‌رسد که فرسنادیلو هنوز در جایگاه کارگردانی این پروژه حضور دارد؛ فیلم‌نامه‌ی این فیلم را برایان کوگمن (Bryan Cogman) نوشته است که بیشتر به‌خاطر کار بر روی سریال Game of Thrones شناخته می‌شود.

زمان مشخص شده برای شروع فیلم‌برداری این پروژه، با دیگر فعالیت‌های کمپانی دیزنی، تناسب بسیار زیادی دارد، زیرا این فیلم قرار است تا از طریق استریم سرویس این استودیو منتشر شود و زمان شروع فیلم‌برداری را به‌گونه‌ای تعیین کرده‌اند که با زمان شروع کار استریم سرویس این استودیو هماهنگ باشد؛ این سرویس استریم قرار است تا در سال آینده راه‌اندازی شود. به‌نظر می‎رسد اگر فیلم‌برداری فیلم The Sword in the Stone، در تاریخ ۲۴ سپتامبر آغاز شود، این فیلم در سال آینده آماده پخش خواهد شد. همچنین هنوز هیچ خبری از بازیگران این پروژه و حتی نقش‌های اصلی شخصیت‌های مرلین و آرتور منتشر نشده است؛ حتی هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم قرار است تا نگاه تاریک‌تری به داستان اصلی این فیلم داشته باشد (مانند فیلم Maleficent) یا قرار است تا همان داستان موزیکال و جذاب انیمیشن را به‌طور کامل بازسازی کند (مانند فیلم Beauty and the Beast).

در سال گذشته فیلم King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) منتشر شد و سر و صدای زیادی به‌پا کرد؛ احتمالا موفقیت این فیلم باعث شد تا فیلم‌سازان دیگر نیز به فکر ساخت فیلم‌هایی با داستان‌های شاه آرتور باشند. با توجه به تصمیماتی که در پشت صحنه‌ی ساخت این فیلم گرفته می‌شود و با توجه به داستان جذاب فیلم اصلی این پروژه و حس نوستالژی آن، برای ما جالب خواهد بود که ببینیم این پروژه قرار است تا چگونه پیش برود. در صورت انتشار اخبار جدیدتر راجع به این فیلم، ما شما را در جریان می‌گذاریم؛ پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

در انتها جالب است بدانید که سرویس استریم دیزنی احتمالا از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.