یکی از بازیگران DC آماده است تا Wolverine بعدی باشد

29 August 2016 - 10:00

زمانی که سومین فیلم Wolverine سرانجام در سال ۲۰۱۷ اکران شود، هیو جک‌من (Hugh Jackman) هفده سال است که در نقش این شخصیت ایفای نقش کرده است و دیگر بیشتر مردم این هنرپیشه را کاملا به نام ولورین می‌شناسند. حال، در صورت بازنشستگی جک من، چه کسی جانشین او خواهد شد؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

هیو جک‌من در سال آینده قصد کناره گیری و بازنشستگی از شخصیت ولورین را دارد و طرفداران کنجکاو هستند تا بدانند Fox چه برنامه‌هایی برای آینده این شخصیت دارد. به تازگی یکی از هنرپیشگان علاقه خود را برای گرفتن نقش شخصیت ماندگار X-Man ابراز کرده است و از قضا این هنرپیشه پیش از این در نقش شخصیت‌هایی از سری کامیک‌های DC ایفای نقش کرده بود.

اگر قرار باشد به جای یک شخصیت بازی کنم؛ آن Wolverine خواهد بود. من احساس می‌کنم که دلیل این تمایل من، شخصیت او باشد.

Cq44JJHVMAAKaWY

— Heroes & Villains (@heroesfanfest) August 27, 2016

مردی که در مورد او صحبت می‌کنیم، جاناتان شیچ (Johnathon Schaech) است؛ کسی که به تازگی نقش یکی از شخصیت‌های ضد قهرمان DC به نام Jonah Hex را در سریال Legends of Tomorrow بازی کرد. طی یک پنل در Heroes and Villains، جاناتان شیچ گفت که اگر قرار باشد در نقش شخصیتی قرار بگیرد، آن Wolverine خواهد بود. اگر فرصت بازی به شیچ داده شود باید انتظار یک ولورین خوب را داشته باشیم زیرا Jonah Hex نیز همان خشم ولورین را دارا است و البته چهره شیچ به X-Man می‌خورد.

این بازیگر سریال Legends of Tomorrow، اولین هنر‌پیشه‌ای نیست که بین دنیاها و فیلم‌های Marvel و DC جا به جا می‌شود. شاید یکی از مشهور ترین بازیگران در رابطه با این موضوع، رایان رینلدز (Ryan Reynolds) باشد که ابتدا در فیلم Green Lantern ایفای نقش کرد و سپس در سال‌های بعد، در فیلم Deadpool هنرمندی کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بن افلک (Ben Affleck) که در سال‌های اخیر همه او را با نام «بتمن» می‌شناسند، در سال ۲۰۰۳ در فیلم Daredevil ایفای نقش کرده بود.

فرصت شیچ برای گرفتن نقش ولورین بستگی به برنامه‌های Fox برای آینده این شخصیت دارد. این که چه کسی قرار است پس از فیلم بی نام Wolverine 3 به جای هیو جک‌من بازی کند، موضوعی کاملا نامشخص است. این امکان نیز وجود دارد آن‌ها فعلا به ولورین استراحت بدهند و فرصت سری‌های اصلی را به شخصیت‌های دیگری فراهم کنند. نقش جک‌من برای ولورین به مانند نقش رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) به عنوان Iron Man است و سخت است که شخص دیگری را به جای او تصور کرد.

Wolverine 3 که هنوز نام مشخصی ندارد، در تاریخ ۳ ماه مارس سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.