به دنبال آغاز رسمی فیلم‌برداری، داستان و بازیگران Creed 2 تایید شدند

9 April 2018 - 09:34

فیلم‌برداری روی Creed II «کرید ۲» رسما در جریان است و اکنون داستان و بازیگران این دنباله تایید شده‌اند. سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) بعد از فیلم Rocky V (راکی ۵) در سال ۱۹۹۰ یک دنباله‌ی تحسین برانگیز ساخت و پس از ۱۶ سال با فیلم Creed به شخصیت راکی بالبوآ (Rocky Balboa) جانی دوباره بخشید. این فیلم نظرات مثبتی را به خود جلب کرد و در باکس آفیس درخشید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که تصور می‌شد آن فیلم پایانی بر این سری است، مجددا استالونه به کار روی کرید برگشت. فیلمی که ماجرای پسر آپولو کرید را روایت می‌کرد. راکی بعنوان مربی او در داستان فیلم ظاهر شد و مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) رفت تا در دنیای بوکس جایگاه ویژه‌ای کسب کند. به لطف یک داستان احساسی، عملکرد عالی بازیگران و کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogle) کرید ثابت کرد که هنوز جریان‌های زیادی در داستان وجود دارد.استالونه نیز نامزد جایزه‌ی اسکار برای نقشش در این فیلم شد.

فیلم‌برداری بر روی کرید ۲ هم اکنون در حال انجام در فیلادلفیا است و اکنون MGM و Warner Bros یک داستان و لیست رسمی برای بازیگران منتشر کرده‌اند. این دنباله آدونیس کرید (Adonis Creed) را به روی رینگ و در مقابل پسر ایوان دراگو (Ivan Drago) می‌برد. ایوان دراگو مبارز روسی است که آپولو کرید (Apollo Creed) را در حین مبارزه کشت. دولف لانگرن (Dolph Lungren) به نقش خودش بعد از فیلم سال ۱۹۸۵ یعنی Rocky IV (راکی ۴) بازمی‌گردد . این در حالی است که فلوریان مانتینو (Florian Munteanu) نقش پسرش ویکتور (Viktor) را ایفا می‌کند. تسا تامسون (Tessa Thompson) و فیلیکا رشاد (Phylicia Rashad) نیز به دنباله‌ی کرید بازخواهند گشت. در زیر داستان فیلم را مشاهده می‌کنید.

زندگی برای آدونیس کرید به تعادل رسیده است. بین تعهدات شخصی و تمرین برای مبارزه‌ی بزرگ بعدی‌اش او در یک چالش بزرگ دیگر در زندگی‌اش قرار گرفته است. این بار به خاطر مسائل خانوادگی، نبرد درون رینگ حساس‌تر است. در این حین راکی بالبوآ در کنار او است و آدونیس و راکی در کنار هم مبارزه خواهند کرد. کرید ۲ در مورد این است که یک قهرمان چگونه از ابتدا شروع کرده است و یاد می‌‌دهد که بدون توجه به جایی که می‌روید، شما نمی‌توانید از گذشته‌ی خود فرار کنید.

استالونه در صفحه‌ی اینستاگرام خودش یک فیلم منتشر کرده است که از چهل سالگی فرانچایز راکی خبر می‌دهد. شما می‌توانید این ویدیو را بر روی صفحه‌ی اینستاگرام او ببینید.

استیو کاپل جونیور (Steven Caple Jr) صندلی کارگردانی را از کوگلر گرفته است. داستان این فیلم از این بابت جذاب است که آدونیس و راکی هر دو با قسمت دردناک گذشته‌ی خود مواجه می‌شوند. در کرید ۲ همچنین دراگو بعنوان مربی برای پسر بوکسورش دیده می‌شود و این جالب است که ببینیم او بعد از این سال‌ها از مرگ آپولو پشیمان است یا خیر.

نگرانی‌هایی در مورد بازگشت دراگو به کرید ۲ وجود داشت. در حالی که Rocky IV یک دنباله‌ی سرگرم کننده بود، اما از سایر دنباله‌ها ضعیف‌تر عمل کرد. کرید، از سویی دیگر، یک درام بزرگ بود و هواداران مطمئن نیستند که لحن فیلم دوم چگونه خواهد بود. گفته می‌شود علاوه بر اینکه تیمی بسیار خلاق برای «کرید ۲» گردهم آمده‌اند، اما باز هم جای نگرانی در مورد آن وجود دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.