اولین تصاویر از ماشین‌های Fast & Furious – Supercharged منتشر شد

9 April 2018 - 11:51

تصاویر خودروهای Fast & Furious – Supercharged  که جدیدترین رویداد یونیورسال ارلاندو است و یکی از جذاب‌ترین فرنچایزها را به شیوه‌ای کاملا جدید به دنیا عرضه می‌کند، منتشر شده‌اند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید تصاویر این خودروهای جدید Supercharged را در انتهای خبر مشاهده کنید.‌ با سینماگیمفا همراه باشید.

فرنچایز سریع و خشن، پدیده‌ای جهانی و یکی از فرنچایزهای پر فروش طول تاریخ است. میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا جذب داستان اکشن و مهیج و شخصیت‌های منحصر به فرد و ماشین‌های پر سرعت آن شده‌اند. در بهار ۲۰۱۸، فصل بعدی این فرنچایز بسیار موفق با عنوان جدیدی اکران می‌شود:  Fast & Furious – Supercharged. مهمانان این رویداد این شانس را خواهند داشت که هیجانی که روی پرده سینما شاهد بوده‌اند بصورت زنده تجربه کنند و بخشی از خانواده سریع شوند.

آماده‌اید- می‌توانید در قسمت پایین هرآنچه باید درباره سری جدید سریع و خشن در مکان تفریحی یونیورسال ارلاندو باید بدانید، بخوانید:

در این کمپ می‌توانید بیشتر شخصیت‌های این سری را ملاقات کنید. برای اولین بار، تج (کریس لوداریس بریجز) و میا (جوردانا بروستر) به جمع ستاره‌های این رویداد پیوسته‌اند که شامل دام (وین دیزل)، لتی (میشل رودریگز)، هابز (دواین جانسون)، رومان (تیرس گیبسون) و ذهن برتر جنایت، اوون شاو (لوک ایوانز) است.

نگاهی بر ۱۵ ماشین واقعی سریع و خشن داشته باشید- ۱۲ ماشین مربوط به فیلم و ۳ ماشین انحصارا از این رویداد:

فرنچایز Fast & Furious – Supercharged تنها مکانی خواهد بود که می‌توانید ببینید و با ۱۵ ماشین این فیلم عکس بگیرید، ماشین‌هایی که خیلی از آن‌ها را بعضی از اعضای محبوب خانواده سریع می‌رانند. هر ماشین از جمله Dodge Charger متعلق به دام و Turbo Truck متعلق به لتی توسط دنیس مک‌کارتی (Dennis McCarthy) ساخته شده‌اند.

این رویداد بعدی استودیو یونیورسال برای نمایش سیستم خط مجازی مشهور و جدید است:

شما قادر خواهید بود از طریق اپلیکیشن رسمی موبایل Universal Orlando Resort یا کیوسک‌های قرار گرفته نزدیک ورودی این رویداد به Fast & Furious – Supercharged دسترسی داشته باشید.

در داستان اورجینال Supercharged غرق شوید:

آماده‌ی زندگی در داستان اورجینال سریع و خشن باشید که شما را با شخصیت‌های محبوبتان رو در رو می‌کند.

به محض اینکه به این رویداد نزدیک شوید، ماشین دوج چارجر متعلق به دام را می‌بینید که بیرون محل برگزاری پارک شده و می‌دانید که دقیقا کجا هستید. داخل سالن آهنگ‌های تاپی از ساند تراک‌های فیلم پخش می‌شوند و صحنه‌های بیاد ماندنی فیلم را شاهد خواهید بود. می‌توانید وارد اتاق خانواده شوید که پر از عکس‌های خانواده سریع است و به اتاق پیشرفته جنگ Tej نیز سر بزنید. بعد از این مهمانی می‌توانید در مسابقه شرکت کنید.


منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.