تیا در فصل پنج Arrow رئیس ستاد الیور خواهد بود

29 August 2016 - 11:00

الیور کوئین (Oliver Queen) با بازی استفن امل (Stephen Amell) در چهار فصل اول سریال سختی‌های زیادی را تحمل کرد و این موضوع در مورد همراهان او نیز صدق می‌کند. تیا (Thea) با بازی ویلا هالند (Willa Holland)، خواهر الیور، در چهار فصل گذشته پدر و مادر خود را از دست داد؛ توسط پدر واقعی خود، مالکوم مرلین (Malcolm Merlyn) با بازی جان بارومن (John Barrowman)، برای به قتل رساندن شخصی به کار گرفته شد و پس از مردن، با عوارض جانبی خشونت‌آمیزی دوباره زنده شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل چهارم تیا بیشتر از قبل زخم خورد و در حین مقابله با دیمین دارک (Damien Darhk) با بازی نیل مک‌دونا (Neal McDonough) دوست‌پسر او، الکس با بازی پارک یانگ (Parker Young)، به قتل رسید. کاملا قابل درک بود که او بخواهد از این دنیای پر از خشونت فاصله بگیرد و نقش اسپیدی (Speedy) را که یک پارتیزانی است که  با جرم و جنایت مبارزه می‌کند؛ کنار بگذارد. پس از این موضع از نقشی تیا در سریال خبری منتشر نشد، ولی الآن می‌دانیم که او زیاد از برادر خود دور نخواهد شد.

تهیه کننده اجرایی سریال، مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، در مصاحبه‌ای بیان کرد که سمت الیور کوئین به عنوان شهردار استارسیتی این موقعیت را برای تیا فراهم کرده که به عنوان رئیس ستاد او شروع به کار کند.

شاید، در کمال تعجب تیا برای انجام این کار واقعا مناسب باشد. مهارت‌هایی که با دیدن کار کردن مادر خود به دست آورده و تجربه‌ی اداره کردن کلاب وردنت (Verdant)، به او این توانایی را می‌دهد که به خوبی در شهرداری کار کند. در واقع او در بسیاری از جهات می‌تواند رئیس ستاد بهتری باشد تا اینکه الیور بخواهد یک شهردار باشد.

Thea-Queen-new-chief-of-staff-on-Arrow

از آن جایی که تیا تمام زمان و توانایی‌های خود را وقف کار خود در شهرداری می‌کند؛ عجیب نخواهد بود از الیور موفق‌تر باشد. الیور دوباره در این فصل باید بین زندگی شبانه و روزانه‌ی خود تعادل ایجاد کند و خودش را به آن وقف دهد. با کمک چند نیروی تازه وارد، سر الیور با مبارزه با جرم و جنایت و همچنین دشمنان جدیدی مثل توبیاس چرچ (Tobias Church) با بازی چاد کولمن (Chad Coleman) بسیار شلوغ خواهد بود.

در فصل‌های ابتدایی سریال نویسنده‌ها مطمئن نبودن که با تیا چکار کنند و مدریت کلاب وردنت با صلاحیت و شریاطی که او داشت به نظر خنده‌دار می‌رسید. حالا که دارای شخصیت قوی و تکامل یافته‌ای است در کمپین انتخابات شهرداری الیور وارد شد و موفقیت او به عنوان رئیس ستاد الیور دو از ذهن نیست. جالب خواهد بود که ببینیم که تیا برای حل مشکلات خود بیشتر از سیاست استفاده می‌کند یا از  تیر و کمان خود بهره می‌برد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.