جسیکا آلبا از حضورش در Mechanic: Resurrection می‌گوید

29 August 2016 - 09:00

درست است که جسیکا آلبا (Jessica Alba) سابقه چندانی در فیلم‌های اکشن ندارد ولی در فیلم اکشن جنایی Mechanic: Resurrection «مکانیک: رستاخیر»، حسابی گرد و خاک به پا کرده‌است. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. آلبا در خصوص شخصیتش در این فیلم گفت که جینا جزو آن دسته از دخترهای مظلوم که در فیلم‌های اکشن به کمک نیاز دارند، نیست. او در ادامه گفت:

خوشحال بودم که در این فیلم، جینا دست و پا بسته نیست، همچنین فکر کنم در این سبک فیلم‌ها شما کمتر می‌بینید نقش اول زن با شخصیتی ظریف، این‌گونه بتواند از خودش دفاع کند و حال چند نفر را جا بیاورد.

او در مصاحبه با Screen Rant در مورد حضورش در کشور تایلند به خاطر فیلم‌برداری، شخصیتش جینا در این فیلم و تجربیاتی که از کار کردن در کنار جیسون استتهام (Jason Statham) به دست آورد، صحبت کرد:

در طول فیلم، چند صحنه مبارزه درست و حسابی داشتنید. وقتی این صحنه‌ها را بعدا نگاه کردید، به اندازه اجرای همین حرکت‌ها از آن لذت بردید؟

قطعا، خوشحالم بودم که در این فیلم، جینا دست و پا بسته نیست، همچنین فکر کنم در این سبک فیلم‌ها شما کمتر می‌بینید نقش اول زن با شخصیت ظریف این‌گونه بتواند از خودش دفاع کند و حال چند نفر را جا بیاورد. منظورم این است که این شخصیت‌ها اصولا توسط مردها نجات می‌یابند پس به نظرم حس خوبی است که توانستم بر خلاف عادت معمول، کمی سرسختی و زمختی از خودم نشان بدهم. [جینا] یک فعال اجتماعی است، بزرگ شده‌است و از مشکلات ترسی ندارد و از آنها فرار نمی‌کند بنابراین وقتی بیشاپ وارد زندگی او می‌شود، با یک دختر ساده و توخالی مواجه نمی‌شود، بلکه دقیقا مخالف آن اتفاق می‌افتد.

Jason-Statham-in-Mechanic-Resurrection

شما قبلا گفتید که کاراکتر جینا جزو آن دسته از دخترهای مظلوم که در فیلم‌های اکشن به کمک نیاز دارند نیست، آیا به این‌گونه شخصیت‌ها که هم دارای ظرافت و هم سختی هستند علاقه خاصی دارید ؟

بله، البته من دوست که جنبه انسانی افراد را ببینم ولی به هر حال حس خوبی است که ببینیم یک دختر یا زن، بتواند خوب مبارزه کند و از خودش قدرت نشان بدهد.

کدام قسمت از انجام دادن این پروژه بیشتر مورد علاقه شما بود؟

اینکه توانستم در این فیلم با جیسون هم‌بازی شوم، من از طرفداران پروپا قرص او هستم و از دیدن فیلم‌های او لذت می‌برم، البته در کل دیدن فیلم‌های اکشن را دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم او را در حین مبارزه ببینم. حال که توانسته‌ام در این فیلم در کشور تایلند با او هم‌بازی شوم بسیار برایم خوشایند است.

قطعا همکاری بازیگران در یک فیلم باعث ایجاد دوستی بین آنها می‌شود. شما دو نفر چه چیزهایی از یکدیگر یاد گرفتید؟ چه تجربیاتی به دست آوردید ؟

اینکه او در کارش چقدر وسواس دارد برایم بسیار شگفت‌انگیز بود. میزان توجه او به جزئیات، مخصوصا در سکانس‌های اکشن که در آنها حضور دارد باورنکردنی است و آن‌ها را شبیه چیزی مثل هنر و علم تلقی می‌کند. واقعا برایم باورنکردنی بود، دیدن میزان تعهد و فداکاری او خیلی جالب بود و من او را در این مورد ستایش می‌کنم.

فیلم‌برداری در تایلند چقدر به طول انجامید؟

من فقط دو بار به مدت ۱۰ روز در ماه دسامبر و ۱۰ روز در ماه ژانویه آنجا بودم ولی او (استتهام) خیلی بیشتر از من آنجا حضور داشت.

منبع screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.