الیزابت اولسن علاقه‌ای به فیلم مخصوص شخصیت جادوگر سرخ ندارد

بازیگر فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، یعنی الیزابت اولسون (Elizabeth Olsen) هیچ علاقه‌ای به ایفای نقش در یک فیلم مخصوص به شخصیت جادوگر سرخ (Scarlet Witch) ندارد. واندا ماکسیمف (Wanda Maximoff) یا همان جادوگر سرخ، دختر جهش‌یافته‌ی مگنیتو (Magneto) است. او برای اولین بار در فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» حضور یافت، البته در این فیلم، داستان سرگذشت او تغییر کرد تا نحوه‌ی جهش‌یافته شدن او را به‌گونه‌ی دیگری تعریف کنند. او با وجود اینکه در اوایل داستان این فیلم در گروه دشمنان گروه انتقام‌جویان قرار داشت، ولی در ادامه به این گروه ملحق می‌شود و حتی با شخصیت ویژن (Vision) با بازی پل بتانی (Paul Bettany)، یک گروه مخصوص به خودش را تشکیل می‌دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

روابط بین ویژن و جادوگر سرخ، در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، بیش از پیش توسعه‌یافت و نشان داد که این گروه قرار است تا نقش حائز اهمیتی را در فیلم Infinity War داشته باشد. ولی با توجه به موفقیت فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» و همچنین انتشار قریب‌الوقوع فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول»، سؤالات زیادی درباره‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت‌های زن، درحال شکل‌گیری و مطرح شدن است. در این لحظه، بیشتر طرفداران استودیو مارول، مصرّانه درخواست تولید فیلم مربوط به شخصیت عنکبوت سیاه (Black Widow) را دارند؛ البته این فیلم توسط استودیو مارول در دست توسعه است، ولی هنوز زمان نسبتا زیادی تا لحظه‌ی انتشار این فیلم باقی‌مانده است. ولی درحالی‌که این فیلم درگیر طی کردن روند تولیدش است، هنوز قهرمانان زن زیادی هستند که ارزش داشتن فیلم مخصوص به خود را دارند، مانند فیلم شخصیت جادوگر سرخ؛ ولی به نظر می‌رسد که اولسن و کمپانی مارول، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ساخت این فیلم ندارند.

در یک مصاحبه که با برنامه Everything Iconic with Danny Pellegrino انجام شد، الیزابت اولسن درباره این موضوع صحبت کرد که شخصیت جادوگر سرخ، توانایی داشتن فیلمی مخصوص به خودش را دارد. البته او زیاد مشتاق به ساخت فیلم این شخصیت نبود و او به شوخی گفت که قرار است تا با شخصیت ویژن، به یکی از سریال‌های نتفلیکس برود و در آنجا ایفای نقش کند. در ادامه بخشی از مصاحبه‌ی الیزابت اولسن را می‌خوانید:

ما هنوز در حد صفر هستیم. قطعا من برنامه‌ای برای یک فیلم مخصوص به شخصیت جادوگر سرخ ندارم، همچنین نمی‌دانم اگر که مدیران استودیو مارول چنین برنامه و فکری را در سرشان می‌پرورانند یا خیر. من و پل بتانی درباره داشتن یک سریال مخصوص در شبکه‌ی نتفلیکس شوخی کردیم. این موضوع چیزی بود که ما صرفا قصد شوخی با آن را داشتیم، ولی من فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از ان اتفاقات درحال رخ دادن باشد. به هر حال من خوشحالم که هنوز در این شخصیت حضور دارم و آن‌ها از من برای ایفای این نقش استفاده می‌کنند و همین خوب است.

اگر یک فیلم درباره شخصیت جادوگر سرخ ساخته شود که سرگذشت او در داستان‌های X-Men «مردان ایکس» را توضیح دهد، ممکن است جذاب باشد، مخصوصا این‌که اگر چنین فیلمی ساخته شود، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) می‌تواند در آن حضور داشته باشد، و همچنین پدر شخصیت جادوگر سرخ، یعنی مگنیتو. ولی از آنجا که داستان سرگذشت این شخصیت در فیلم‌های جهان سینمایی مارول، تغییر کرده است، برای ساخت چنین فیلمی به یک بازخوانی مجدد جدی نیاز داریم. به‌علاوه، اولسن نیز اخیرا به مشکلات داستان سرگذشت جادوگر سرخ اشاره‌هایی کرد و گفت این موضوع را باور ندارد که مخاطبان مارول، تاکنون نتوانسته‌اند جادوگر سرخ را در فضا و داستان سری X-Men ببینند.

در انتها، به نظر شما چند درصد از طرفداران داستان‌های مارول علاقه دارند تا فیلم مخصوص به شخصیت جادوگر سرخ را تماشا کنند؟ به نظر می‌رسد که بیشتر طرفداران مارول اکنون علاقه دارند تا فیلم شخصیت عنکبوت سیاه، زودتر از فیلم شخصیت جادوگر سرخ ساخته شود. وقتی که برای اولین بار شخصیت عنکبوت سیاه، وارد فیلم‌های دنیای مارول شد تا یکی از شخصیت‌های زن فیلم‌های مربوط به این جهان باشد، احتمال خیلی اندکی وجود داشت که او فیلم مخصوص به خودش را داشته باشد. البته پروژه‌ی کاپیتان مارول جدا است و ایده‌ی ساخت فیلم مخصوص کاپیتان مارول از زمان‌های طولانی است که در دست توسعه است. شاید بهتر باشد که به‌جای آنکه تک تک شخصیت‌های زن مارول فیلم مخصوص به خودشان را داشته باشند، همه آن‌ها در یک فیلم حضور پیدا کنند و گروه مخصوص به خودشان را رهبری کنند. اگرچه در عین حال، طرفداران شخصیت جادوگر سرخ می‌توانند این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.