فصل ششم سریال Mom ساخته می‌شود

امروز شبکه‌ی CBS اعلام کرد که این شبکه قصد دارد تا فصل ششم سریال موفق Mom «مادر» را برای سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بسازد. این سریال کمدی، با بازی آنا فاریس (Anna Faris) و آلیسون جانی (Allison Janney) است که تاکنون موفق به کسب جایزه‌ی اسکار و امی شده است؛ عوامل این سریال که اخیرا صدمین قسمت سریال را جشن گرفته بودند، اکنون اعلام کردند که فصل ششم این سریال قرار است تا به‌زودی از شبکه‌ی CBS پخش شود. این سریال قرار است تا در سال آینده، کنار دیگر سریال‌های شبکه‌ی CBS یعنی سریال‌های The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ»، Young Sheldon «شلدون جوان» و S.W.A.T. پخش شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رئیس شبکه‌ی CBS، یعنی کلی کاهل (Kelly Kahl) درباره این سریال گفت:

این سریال به مدت چند سال، یکی از پروژه‌های حیاتی در ژانر کمدی برای این شبکه بوده است. این سریال یک پروژه‌ی شجاعانه است که با استفاده از شوخ‌طبعی و طنز، مشکلات جدی جامعه را بازگو می‌کند و با آنان مقابله می‌کند و همچنین مخاطبان وفادار زیادی دارد. با توجه به بازیگران با استعدادی مانند آنا و الیسون که در راس گروه بزرگ و ماهر بازیگران این سریال قرار دارند و همچنین با توجه به این‌که گروه تولید این سریال شامل افرادی مانند چاک لوری (Chuck Lorre)، ادی گرودتسکی (Eddie Gorodetsky)، نیک باکای (Nick Bakay) و گما باکر (Gemma Baker) می‌شود، انتظار داریم که این سریال همچنان بهتر از قبل شود.

سریال Mom هم‌اکنون حدود ۱۱ میلیون بیننده را به‌خودش اختصاص داده است و سومین سریال پربیننده کمدی در تلویزیون است (رده‌ی اول و دوم این لیست به سریال‌های The Big Bang Theory و Young Sheldon اختصاص دارد)؛ این سریال همچنین یکی از پنج سریال کمدی محبوب بین افراد ۲۵ تا ۵۴ سال است.

سریال Mom برای اولین بار در روز دوشنبه، تاریخ ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳ از شبکه‌ی CBS پخش شد و از زمان شروع فصل دوم، زمان پخش آن به روز پنجشنبه انتقال یافت. در کنار فاریس و جانی، بازیگران دیگری نیز در این سریال حضور دارند، مانند جیمی پرسلی (Jaime Pressly)، میمی کندی (Mimi Kennedy)، بث حال (Beth Hall) و ویلیام فیکنر (William Fichtner). این سریال توسط چاک لوری تولید می‌شود و او برای تولید این سریال، با تلویزیون برادران وانر (Warner Bros. Television) همکاری می‌کند. همچنین گروه تولیدکنندگان اجرایی این پروژه را چاک لوری، ادی گرودتسکی و نیک باکای تشکیل می‌دهند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.