فیلم A Quiet Place افتتاحیه گسترده‌ای داشت| فیلم Black Panther رکورد فروش تایتانیک را زد

9 April 2018 - 23:15

فیلم ترسناک جان کرازینسکی (John Krasinski) که بسیار مورد تحسین واقع شده، A Quiet Place (یک مکان ساکت)، عملکرد موفقی در باکس‌آفیس این هفته داشت در حالی که Black Panther (پلنگ سیاه) در حال رکورد زنی تاریخی است. بر کسی پوشیده نیست که چند ماه اول سال ۲۰۱۸ از نظر عملکرد تجاری بسیار موفق بوده است. خارج از بازنویسی جدید مارول، بیشتر فیلم‌ها سعی بر ایجاد تاثیر قابل توجهی حین اجرا دارند. وقتی فیلم Ready Player One استیون اسپیلبرگ هفته گذشته اکران شد، بزرگترین افتتاحیه این دهه را رقم زد و خوشبختانه این روند در هالیوود ادامه دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم A Quiet Place موج مثبتی از نقدها را به خود و کارگردان‌اش معطوف ساخت. ژانر وحشت، در سال ۲۰۱۷ با فیلم‌هایی همچون Get Out و IT جایگاه ویژه‌ای یافت. این هفته نیز فیلم یک مکان ساکت به اکران عمومی در آمد و مردم با تمام نیرو برای دیدن آن راهی سینماها شدند.

فیلم A Quiet Place فیلم شماره یک این هفته با فروش ۵۰ میلیون دلاری بود. این پیشرفت خوبی برای پارامونت است که چند سالی می‌شود دچار بدشانسی شده است. فرنچایزهای تجاری این کمپانی دچار زیان شده‌اند و آن‌ها نیاز به یک موفقیت بزرگ داشتند. فیلم یک مکان ساکت موفقیت بزرگی است که فروش ۷۱ میلیون دلاری جهانی با بودجه ۱۷ میلیون دلاری‌اش داشته است. جای تعجب ندارد که پارامونت به دنبال ساخت دنباله‌ای برای این بلاک‌باستر ترسناک است.

از طرفی، در میان پنج فیلم برتر، پلنگ سیاه با فروش ۶۶۵.۳ میلیون دلاری‌اش در رتبه چهارم قرار گرفته است. این فیلم رکورد Titanic (تایتانیک) با فروش ۶۵۹.۳ میلیون دلار را زده و جایگاه سوم تاریخ فروش فیلم ایالت متحده را از آن خود کرده است. به نظر می‌رسد فروش این فیلم در اینجا به پایان می‌رسد و با فاصله ۹۵.۲ میلیون دلار پشت فیلم دیگری از جیمز کامرون، آواتار، قرار می‌گیرد.

دیگر اکران گسترده این هفته متعلق به Blockers است که با فروش ۲۱.۴ میلیون دلار ظرف سه روز اول در رتبه سوم قرار گرفته است. همانند یک مکان ساکت، این کمدی نمرات مثبتی از SXSW دریافت کرده است. Blockers توانسته بودجه خود را تامین کند. قهرمان هفته گذشته، Ready Player One با فروش ۲۵ میلیون دلاری خود در رتبه دوم قرار گرفته است. این فیلم علمی تخیلی توانسته فروش داخلی ۹۶.۹ میلیون دلار داشته باشد و در سطح جهانی فروش کل ۳۹۱.۳ میلیون دلار داشته است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.