علاقه سباستین استن برای حضور در فیلم Black Widow

10 April 2018 - 09:00

سباستین استن (Sebastian Stan) امیدوار است که شخصیت سرباز زمستانی (Winter Soldier) در فیلم Black Widow «عنکبوت سیاه» حضور داشته باشد. درحالی‌که استودیو مارول (Marvel Studios) اکنون درحال به پایان رساندن فاز سوم جهان سینمایی‌اش است، همزمان درحال برنامه‌ریزی برای فاز چهارم و پروژه‌های دیگر این استودیو نیز هستند. بیشتر برنامه‌های این استودیو هنوز تایید نشده است، ولی می‌دانیم که برخی از پروژه‌های عنوان شده، اکنون درحال توسعه هستند. یکی از این پروژه‌ها، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان بخش ۳» خواهد بود که انتظار می‌رود تا در سال ۲۰۲۰ در سینماها به نمایش گذاشته شود؛ همچنین پروژه‌ی دیگر این استودیو، فیلم مخصوص شخصیت عنکبوت سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است. توسعه‌ی پروژه‌ی فیلم Black Widow از سال گذشته آغاز شد، زمانی‌که استودیو مارول نویسنده‌ای را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی این پروژه استخدام کرد؛ هنوز کارگردان این پروژه برای ما نامعلوم است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه اکنون می‌دانیم، ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) قرار است تا فیلم مخصوص به خودش را در فاز چهارم جهان سینمایی مارول داشته باشد، به آن معنا نیست که او قرار است تا در پایان فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» زنده بماند. طرفداران این شخصیت زمان طولانی است که فکر می‌کنند این استودیو باید فیلمی درباره‌ی سال‌های قبل‌تر شخصیت عنکبوت سیاه بسازد؛ ولی ساخت فیلم عنکبوت سیاه، می‌تواند تلاشی برای کمپانی مارول باشد تا بعد از حمله‌ی تانوس (Thanos)، کمی به خودش استراحت دهد. همچنین اکنون می‌دانیم که بدون توجه به داستان این فیلم، سباستین استن علاقه دارد که باکی، یکی از شخصیت‌های این فیلم باشد.

در طی مصاحبه‌ای که استن با پایگاه BadTaste.it داشت، از او سؤال شد که آیا علاقه دارد که نقش شخصیت باکی بارنز (Bucky Barnes) یا همان سرباز زمستان را در فیلم Black Widow ایفا کند؟ او بلافاصله جواب داد و گفت: “بله، کاملا! البته! منظور من این است که هر زمانی که آن‌ها این را از من بخواهند، من آماده‌ام.” او در ادامه این مصاحبه علاقه‌ی خودش به ایفای این نقش و ارتباط او با شخصیت عنکبوت سیاه را توضیح داد که در ادامه می‌توانید توضیحات او را بخوانید:

به‌نظر من هردوی آن‌ها سرگذشت بسیار جالبی دارند. خیلی پیچیده است، در حقیقت در کتاب‌های مصور، باکی بود که عنکبوت سیاه را تعلیم داد. باکی برای او مانند یک معلم بود. همچنین تمام این اتفاقات در بازه‌ی زمانی خاص و جالبی رخ می‌دهد؛ روزهای جنگ سرد. این داستان خیلی جاسوسی، هیجان‌انگیز و غم‌انگیز است. خیلی جالب خواهد شد اگر این احساسات را در یک فیلم به تصویر بکشیم. من خیلی دوست دارم که آن‌ها این‌کار را انجام دهند. می‌دانید، من امیدوارم که این اتفاق بیافتد؛ شاید آن‌ها این کار را در آینده انجام دهند.

براساس نظراتی که سباستین استن در این مصاحبه اعلام کرده است، به‌نظر می‌رسد که او نیز علاقه دارد تا فیلم Black Widow بخشی از گذشته‌ی رومانوف را به تصویر بکشد. اگر آن‌ها چنین تصمیمی را گرفته باشند و چنین مسیری را انتخاب کرده باشند، پس حضور سرباز زمستان در این فیلم دور از تصور نیست. همچنین فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» به ماموریتی مراجعه کرد که در آن، باکی به ناتاشا شلیک کرد و دیدیم که او باز در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برگشت و به‌نظر می‌رسید رومانوف عصبی شده بود به‌خاطر اینکه دیگر باکی او را به یاد نمی‌آورد. بازگشت دوباره‌ی استن در یک بازه‌ی زمانی خاص، می‌تواند موجب شود که او دوباره در جایگاه دشمن و شخصیت آنتاگونیست داستان‌ها حضور داشته باشد، ولی بسته به اینکه عنکبوت سیاه خودش را با چه سمتی هم‌راستا می‌کند، آن‌ها می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.

اگر عوامل فیلم Black Widow این تصمیم را نگیرند که این دو شخصیت را به زمان‌های گذشته ببرند، بازهم هیجان زیادی خواهد داشت اگر اتفاقات این فیلم بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War رخ دهد. زیرا کریس ایوانز (Chris Evans) اعلام کرد که او دیگر قرار نیست تا بعد از اتمام فاز سوم جهان سینمایی مارول، دوباره نقش شخصیت کاپیتان آمریکا (Captain America) را ایفا کند؛ پس این احتمال وجود دارد که باکی، کاپیتان جدید فیلم‌های استودیو مارول باشد. اگر چنین نشود، بازهم این دو جاسوس قاتل می‌توانند باهم و در کنارهم کار کنند و این اتفاق ممکن است حتی موجب شود تا فیلم‌های بیشتری نیز درباره‌ی این شخصیت‌ها ساخته شود. انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و ممکن است در این فیلم، شخصیت باکی یا همان سرباز زمستان و یا همان گرگ سفید، دوباره حضور داشته باشد، مخصوصا اگر استن به این پروژه راه یابد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.