The Accountant با بازی بن افلک بیشترین تعداد اجاره‌ را در سال ۲۰۱۷ داشت

10 April 2018 - 09:00

بنا به دلایلی، فیلم The Accountant «حسابدار» بن افلک (Ben Affleck) ساخته‌ی سال ۲۰۱۶ اجاره‌شده‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ بوده است. در بین عنوان‌های دیجیتال سال قبل، MPAA تایید کرد که فیلم افلک در لیست اجاره در رتبه‌ی اول بوده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

The Accountant «حسابدار»، فیلم اکشن نسبتا خوبی است که افلک در آن نقش کریستین وولف، یک حسابدار اوتیسمی که برای شرکت‌های غیر قانونی و تروریست‌ها کار می‌کند را بازی می‌کند. در عین حال، در طول یک سری از فلش‌بک‌ها ما متوجه می‌شویم که او یک مبارز قادر است و در مرگ چند اعضای خانواده‌ی تبهکار گامبینو، یک گروه مافیایی در نیویورک، دست داشته است. هنگامی که او در حال پرده‌برداری از یک اختلاس در یک شرکت رباتیک است، با مرگ مدیر مالی شرکت، اوضاع  برایش بدتر می‌شود. از این نقطه به بعد، فیلم یک داستان پر پیچ و خم را دنبال می‌کند که باعث می‌شود افلک عضلاتی را که در طول ساخت Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» به دست آورده بود را به کار گیرد. البته بر خلاف بتمن در این فیلم او قرار است که آدم بکشد. به گفته‌ی MPAA، این فیلم بیشترین تعداد اجاره را در بین فیلم‌های ۲۰۱۷ داشته است.

MPAA گزارش سالیانه‌اش را منتشر کرده که در آن سینمای خانگی برای اولین بار به چشم می‌خورد. THR گزارش کاملی در مورد ارقام و اعداد این گزارش تهیه کرده است، اما برای بار دیگر، عجیب‌ترین موضوع، موضوع این خبر است. The Accountant «حسابدار» نقدهای معمولی دریافت کرده بود اما در کنار Moana «موانا» و Wonder Woman «واندر وومن» – به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم – بیشترین اجاره را به خود اختصاص داد.

تمام این ارقام و اعداد به این موضوع اشاره می‌کند که سینمای خانگی دست اول را در این رقابت دارد که این موضوع برای هیچکس تعجب برانگیز نیست. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی MPAA، چارلز ریوکین (Charles Rivkin) در این گزارش نوشت: «بازار قوی و متنوع سینما و سینمای خانگی در زمینه‌های مختلف در حال پیشرفت است، دائما در حال نوآوری برای ارائه تجربه‌ی بی‌مانند به مخاطبان در تمام نقاط دنیا.». MPAA با تحقیق بر روی سرویس‌های تماشای آنلاین مانند Netflix، Hulu، Amazon Video، HBO Go و CBS All Access ثابت کرد که مخاطبان به طور کلی از تماشای آنلاین محتویات لذت می‌برند.

با این حال، این واقعیت که فیلم غالبا خسته ‌کننده‌ی The Accountant «حسابدار» بیشتر از هر فیلمی اجاره شده است شوکه کننده است. فیلم در گیشه نسبتا خوب عمل کرد و حتی یک دنباله نیز برای آن ساخته خواهد شد – که Gavin O’Connor (گوین اوکانر) همچنان کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت اما افلک در دنباله حضور نخواهد داشت؛ البته این کار زیاد هم غیر معمول نیست – این اتفاق به این معنی است که مخاطبان برای دیدن فیلمی که در سرویس‌های تماشای آنلاینشان نیست حاضر دست به کار شوند. تا به امروز تنها سرویس تماشای آنلاینی که The Accountant «حسابدار» در آن وجود دارد، HBO Go است که در بین سه سرویس شناخته شده، Netflix، Hulu، و Prime Video، حضور ندارد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.