دیه‌گو بونتا به نابودگر ۶ پیوست

10 April 2018 - 12:35

قرار است دیه‌گو بونتا (Diego Boneta) ستاره‌ی سریال Scream Queens نقش کلیدی در Terminator 6 (نابودگر ۶) بازی کند.‌ جیمز کامرون کنترل کامل روی فرنچایز علمی تخیلی مورد علاقه‌اش دارد و در حال کار با تیم میلر روی این ریبوت است. کارگردان سابق Deadpool در حال اصلاح اشتباهاتی است که در مورد نابودگر صورت گرفته و آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) و لیندا همیلتون (Linda Hamilton) به این فرنچایز باز خواهند گشت. این فیلم دنباله‌ی T2 خواهد بود که مدت زیادی است همه در انتظار آن به سر می‌برند اما با شخصیت‌های جدید برای مبارزه در جنگی علیه ماشین‌ها ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تاکنون، مک‌کنزی دیویس (Mackenzi Davis) بازیگر فیلم Blade Runner 2049 بزرگترین بازیگر ملحق شده به این فیلم است. شخصیت او بعنوان سرباز یا قاتلی از آینده توصیف شده که آماده‌ی بازی در نقش مهمی است اما نقش اصلی ندارد. نظریه‌هایی مطرح شده‌اند که او نابودگر جدیدی است که با شخصیت‌های انسان جدید مبارزه می‌کند که طبق گزارشات، Latina جوان رهبر آن‌هاست.

اگرچه این نقش هنوز باید تکمیل شود، THR گزارش داده که ستاره‌ی سریال Scream Queens، دیه‌گو بونتا نقش اصلی انسان در نابودگر جدید است. بونتا قبلا در فیلم Rock of Ages با تام کروز هم‌بازی بوده و یکی از بازیگران جدید نتفلیکس است که اخیرا The Titan را با سم ورسینگتون (Sam Worthington) بازی کرده که با نقشش در Terminator Salvation ارتباط دارد.

چیزی که بازی بونتا را جالب می‌کند، گزارشات اخیر مربوط به حضور یک زن جوان در نابودگر ۶ است. با توجه به اینکه بونتا دومین بازیگری است که به این فیلم پیوسته، او بخش بزرگی از فیلم جدید خواهد بود. هنوز زود است بگوییم دقیقا طرح طولانی مدت برای شخصیت نابودگر بونتا چیست اما این امکان وجود دارد که او ارتباط مستقیمی با بازیگر زن جوانی که به این دنباله اضافه می‌شود، داشته باشد.

از آنجایی که شخصیت قهرمان لاتینای جوان حدودا ۱۸ ساله است، احتمال می‌رود بونتا نقش برادر بزرگتر او را ایفا کند. غیرممکن است نابودگر به دینامیک‌های خانوادگی نپردازد برای همین حضور بونتا بعنوان چهره جدید این فرنچایز کاملا به جاست. به همین دلیل است که THR او را نقش اصلی انسان می‌داند. اگر اهمیت نقش لاتینا بالا باشد، پس رابطه آن‌ها بسیار نزدیک‌تر از ارتباط میان Connors در فیلم‌های قبلی نابودگر است.

با توجه به اینکه اکران نابودگر ۶، چهار ماه به تعویق افتاده، این احتمال می‌رود که خیلی خبر جدیدی از دیگر بازیگران فیلم و نقش‌هایشان منتشر نشود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.