اکران خصوصی فیلم لونه زنبور با حضور جمع کثیری از هنرمندان کشور

10 April 2018 - 13:43

لونه زنبور فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی  و با صدای زیبای هوروش بند است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ است و در سی و پنجمین  جشنواره فیلم فجر نیز خوش درخشید. این فیلم در ژانر کمدی با کاندید شدن  پژمان چمشیدی یکی از فیلم‌های پرحاشیه جشنواره فجر گذشته بوده است و کمی بعد از اختتامیه جشنواره، در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۶ در همه سینماهای سراسر کشور به اکران نوروزی درآمد و جزء یکی از فیلم‌های پرفروش نوروز بوده است که با استقبال بینندگان حتی در شهرستان‌ها روبه رو شد. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به نقل از کارگردان، هدف او از ساختن این فیلم کمدی، خوب شدن حال مردم در زمانی که مشغول تماشای این فیلم هستند، است. در خلاصه این داستان آمده است :” تا حالا از نزدیک دست چپ زن یه پادشاه دیدی؟

نویسندگی این کار را یکی از بازیگران خود فیلم یعنی محسن کیایی برعهده داشته است . از بازیگران فیلم می‌توان به پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان‌افشار، رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، سیاوش چراغی‌پور و فرید سجادی‌حسینی اشاره کرد.

در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶، اکران خصوصی فیلم لونه زنبور در پردیس باغ کتاب واقع در اتوبان حقانی با حضور جمعی از عوامل و مهمانان ویژه سینمایی، هنری و ورزشی برگزار گردید.

از جمله عوامل فیلم، آقای پژمان جمشیدی بود که به دلیل مشغله کاری در آن روز دیر به زمان اکران رسید، آقای محسن کیایی همراه با همسر محترم، خانم بهاره کیان افشار و برزو نیک نژاد، سعید خانی و دیگر عوامل پشت صحنه در این مراسم حضور داشتند. چهره‌های ورزشی کشورمان همچون آقای امین منوچهری (بازیکن فعلی تیم نفت تهران) و محسن مسلمان (یازیکن کنونی تیم پرسپولیس تهران) نیز حضور داشتند. چهره‌های هنری و تعدادی از خواننده‌ها نیز از جمله زانیار خسروی و … مهمانان دیگر بودند.

از دیگر مهمانان ویژه، خانم بیتا بیگی، نازنین بیاتی،آرش استیلاف، امیرحسین رستمی، سعیده رودبارکی، امین حیایی، پاشا جمالی، مارال فرجاد و جواد یحیوی بودند.

تهیه کننده فیلم، سعید خانی، طی صحبت با تماشاچیان فیلم گفته است که این فیلم لونه زنبور کاملا در  بخش خصوصی و مستقل و با بودجه شخصی ساخته شده است و امیدوار بوده است بعد از اتمام اکرانش، روزی بتواند فیلم اخیر و توقیف شده خود یعنی ارادتمند نازنین، بهاره، تینا را اکران کند.

 

عکاسان: مهتاب جعفری ، کتایون علاقه بندی

برای دیدن عکس ها و اخبار بیشتر روز سینما  به صفحه اینستاگرام  ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:   https://www.instagram.com/cinemafars.official

منبع: سینماگیمفا (سینما فارس)

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.