کالتن هاینز بازیگر ثابت فصل هفت سریال Arrow خواهد بود

10 April 2018 - 12:19

کالتن هاینز (Colton Haynes) بازیگر ثابت فصل ۷ سریال Arrow خواهد بود و نقش روی هارپر را بازی می‌کند. کالتن هاینز در فصل سوم از سریال Arrow خارج شد. روی جای الیور را گرفت و اعلام کرد او Green Arrow است. روی زندانی شده بود اما سرانجام الیور و سایر اعضای تیم او را آزاد کردند.‌ این شخصیت مجبور شده بود دائم فرار کند و وضعیت فرار او دلیل عدم حضورش در کنار الیور بود (دلیل واقعی این عدم حضور جدایی کالتن هاینز از Arrow بود). حالا این بازیگر برای بازی بطور کامل در فصل ۷ بازگشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر کمی شوک‌آور بود که روی مجددا به Arrow بازگشته است. کالتن هاینز در فصل ۶ در قسمت‌های Doppelganger, The Thanatos Guild برای کمک به خروج ویلا هالند (Willa Holland) در نقش تیا کویین حضور داشت. روی و تیا بعد از مدت طولانی که از جدایی‌شان می‌گذشت به سمت غروب آفتاب رفتند. به نظر می‌رسید این پایان شادی برای آن‌ها باشد.

سایت خبری CBR خبر بازگشت هاینز را اعلام کرد. در این بیانیه آمده، تهیه کننده‌های اجرایی درباره بازیگر جدید/قدیمی سریال گفته‌اند:

خیلی خوشحالیم کالتن به Arrow باز می‌گردد. ما همیشه از بازگشت کالتوگن به سریال لذت می‌بریم و خیلی خوشحالیم او بازیگر ثابت سریال خواهد بود و از فرصت‌هایی که بازگشت او برای ما رقم می‌زند بسیار هیجان‌زده‌ایم.

سریال Arrow هیچوقت با هاینز یا روی هارپر خداحافظی نکرده بود. بعد از جدایی او در فصل سوم، هاینز در فصل ۴ حضور کوتاهی داشت. این شخصیت در یکصدمین قسمت Arrow بصورت خاطره‌ای ظاهر شد. اگرچه آن صحنه نیز از آرشیو فیلم به نمایش درآمد. بازگشت روی حاکی از اتفاقات زیاد در آینده سریال است.

همانطور که گفته شد، بازگشت روی چیزی را درباره خداحافظی تیا تغییر نمی‌دهد. تیا استارسیتی را با روی و نیسا ترک کرد تا سه حفره Lazarus را در قسمت The Thanatos Guild از بین ببرند. با اینکه این ماموریت تیا و نیسا بود، روی با اصرار با آن‌ها رفت تا کنار تیا باشد. حالا همه چیز تغییر یافته است. با اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که روی در استارسیتی در فصل هفت Arrow حضور داشته باشد، این احتمال خیلی خیلی بالاست. این قطعا کمک به تیا را در ماموریت تخریب Lazarus بین‌المللی کمی سخت می‌کند.

سریال Arrow نیازی به جدایی تیا و روی ندارد تا روی را به استارسیتی بازگرداند. هرچند این نیازمند توضیح زیادی برای توجیه این مسئله است که چرا روی هست اما تیا در کنار او نیست. تیا می‌تواند روی را برای محافظت از الیور نزد او بفرستد یا روی می‌تواند به این نتیجه برسد که حضور او در استارسیتی مفیدتر از تلاش برای تخریب حفره‌های رستاخیز است. با اینکه جدایی تیا از نظر سریال، پایان حضور اوست، این ماموریت تا پایان زندگی او طول نمی‌کشد. شاید این جدایی موقتی بین این دو باشد.

حداقل بازگشت روی هیجان را به تیم Arrow باز می‌گرداند. فصل ۶ سریال Arrow در حال حاضر وارد داستان تقسیم تیم شده که اعضای جدید واحد مبارزه با جنایت خود را تشکیل داده‌اند. جان دیگل، دست راست الیور، از فصل یک تاکنون، اخیرا به دلیل مجادله با Green Arrow از تیم و رهبری آن جدا شده است. بازگشت روی حاکی از این است که الیور حداقل دوستان واقعی در کنارش خواهد داشت.

ادامه سریال Arrow، دوازدهم آوریل (۲۳ فروردین) ساعت ۹ شب از شبکه CW پخش می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.