کارگردان Toy Story 4 تاریخ اکران این فیلم را تایید کرد

10 April 2018 - 13:11

کارگردان Toy Story 4، جاش کولی (Josh Cooley) تایید کرده قرار است این دنباله همچنان ژوئن ۲۰۱۹ اکران شود. برخلاف اینکه سه سری از این سه‌گانه پیکسار ساخته شده، استودیو فیلم احساس می‌کند باید حداقل یک سری دیگر از این فرنچایز ساخته شود تا پایانی بر کتاب وودی و باز لایت باشد. اولین بار این پروژه در سال ۲۰۱۴ کلید خورد و از آن زمان به بعد در حال ساخت است. اخیرا داستان اسباب بازی ۴ با جدایی نویسندگان اصلی‌اش، رشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک‌کورمک (Will McCormack) به مشکل برخورده است. نویسنده نامعتبر Thor: Ragnarok، استفانی فولسوم (Stephany Folsom) چند ماه قبل به این پروژه پیوست. با سینماگیمفا همراه باشید.

چند سالی طول می‌کشد تا فیلم‌های انیمیشنی آماده شوند، بنابراین خیلی جای نگرانی نیست که سری چهارم داستان اسباب‌بازی قبل از اکران بازنویسی شود. برخی تصور می‌کردند پیکسار بخواهد اکران این فیلم را به تعویق بیندازد تا فیلم‌سازان زمان بیشتری برای بررسی همه چیز داشته باشند اما گویا آن‌ها همچنان با برنامه پیش می‌روند. وودی و اسباب‌بازی‌ها تابستان سال آینده به شهر باز می‌گردند.

کولی در صفحه شخصی توییتر خود پستی منتشر کرده که در آن عدد چهار با رنگ‌های قرمز و زرد بصورت برجسته نوشته شده و به سبک کلاسیکی با فونت داستان اسباب‌بازی مدل‌سازی شده است. زیر این تصویر آمده: ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹. این تاریخ اکران فیلم است. می‌توانید این پست را در قسمت زیر مشاهده کنید:

جالب است بدانید چطور داستان اسباب‌بازی ۴ توسط تیم خلاق‌اش ساخته می‌شود.‌ بِرَد بِرد (Brad Bird) سال ۲۰۱۵ کار روی فیلم‌نامه Incredibles 2 را آغاز کرد و این فیلم سرانجام امسال تابستان منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست چقدر از فیلم داستان اسباب‌بازی بازنویسی شده است. شاید بیشتر از یک صفحه نباشد در حالی که داستان جان لاستر (John Lasseter) نویسنده‌ای که در این پروژه حضور ندارد، اندرو استانتون (Andrew Stanton)، پیت داکتر (Pete Docter) و لی آنریچ (Lee Unrich) از اول نوشته شده است. شاید پایه و اساس داستان تا حدی قوی باشد که تیم‌های هنری قادر به انجام کار خود باشند و مطابق برنامه پیش روند.

صرف‌نظر از این‌ها، سری چهارم داستان اسباب‌بازی‌ برای اتمام کار عجله دارد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ هالیوود است و خیلی جالب نیست اگر فصل چهارم آن موفق نباشد. اگرچه مشکل در تولید چیز جدیدی برای پیکسار یا فرنچایز داستان اسباب‌بازی‌ها نیست.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.