پایان فیلم‌برداری بزرگترین صحنه‌ی نبرد سریال بازی تاج و تخت

10 April 2018 - 20:40

فیلم‌برداری بزرگ‌ترین صحنه‌ی نبرد سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» به پایان رسید. اگر نگوییم که این سریال اکنون بهترین سریال تلویزیون است، حداقل یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر است و قرار است تا در فصل نهایی خودش، در شش قسمت ۹۰ دقیقه‌ای، تمام مسائل داستانی که تاکنون حل نشده است را حل کند و داستان این سریال را به پایان برساند و براساس اطلاعاتی که از طرف عوامل سازنده‌ی این سریال منتشر شده است، می‌دانیم که شبکه HBO تمام توانش را گذاشته است تا این پروژه‌ی موفق را به پایان برساند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جدا از داستان جذاب و گیرا، این سریال بیشتر به‌خاطر ارزش بالای تولید با چشم‌اندازها و مناظر داخلی فراگیر، شناخته شده است. همچنین اکنون بر هیچکس پوشیده نیست که سریال Game of Thrones علاقه شدیدی به تصویربرداری از مناظر دارد، مخصوصا مناطق اطراف کشورهای اروپایی مانند کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا. ولی اگر قرار باشد تا یکی از بهترین صحنه‌های تمام هفت فصل گذشته‌ی این سریال را انتخاب کنیم، حتما صحنه‌ی نبرد حرامزاده‌ها (Battle of Bastards) یکی از بهترین قسمت‌های این سریال بوده است که در نهمین قسمت فصل ششم این سریال قرار داشت. البته به نظر می‌رسد که قرار است تا در آینده‌ای نزدیک، نبردی دیگر را در این سریال تماشا کنیم که احتمالا بهترین نبرد این سریال خواهد بود.

اکنون با استناد به پایگاه خبری اختصاصی مربوط به سریال Game of Thrones با نام Watchers on the Wall، می‌دانیم که فیلم‌برداری بزرگ‌ترین نبرد این سریال اخیرا به پایان رسیده است و این نبرد قرار است تا در یکی از شش قسمت فصل آینده به نمایش گذاشته شود. برای فیلم‌برداری دنباله‌ی ذکر شده، تیم سازنده‌ی این سریال، به مدت ۵۵ روز متوالی در منطقه‌ی مانی‌گلاس (Moneyglass) در ایرلند شمالی و منطقه‌ی Magheramorne درحال فیلم‌برداری بوده‌اند. در ادامه نیز متنی را می‌خوانید که جاناتان کوئین‌لن (Jonathan Quinlan) به منظور تشکر از بازیگران و عوامل ساخت این سریال، در شبکه‌ی اینستاگرام خودش منتشر کرد:

این نامه برای اژدهایان شب نوشته شده است.

به پاس قدردانی تحمل و پایداری در ۵۵ شب. برای تحمل سرما، برف، باران، گل و لای، کثیفی گوسفندان Toome و بادهای منطقه‌ی Magheramorne.

درحالی‌که ده‌ها میلیون آدم در تمام دنیا این قسمت را در سال آینده تماشا خواهند کرد، هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌داند که شما چقدر سخت کار کردید. آن‌ها اهمیت نخواهند داد که شما چقدر خسته شده‌اید یا چقدر برای شما سخت بوده است که در دمای پایین‌تر از حد انجماد کار خود را ادامه دهید.

آن‌ها فقط متوجه خواهند شد که درحال تماشای قسمتی هستند که قبلا هیچگاه مانند آن‌را ندیده‌اند.

و این به‌خاطر شما است.

به راحتی می‌شود حدس زد که این نبرد، احتمالا بزرگ‌ترین نبرد این سریال خواهد بود؛ زمانی‌که پادشاه شب (Night King) و وایت‌واکرهایش (White Walker) قرار است تا در مقابل (احتمالا) ارتش متحد شده‌ی وستروس (Westeros) قرار گیرد. البته باید توجه کنیم که سریال Game of Thrones به خاطر پیچیدگی‌های داستانی و غیرقابل حدس بودن آن مشهور است و خیلی مهم است که این احتمال را در ذهن نگه‌داریم که ممکن است عوامل سازنده‌ی این سریال تصمیم بگیرند که قبل از وقوع نبرد ذکر شده، اتفاقات غیرمنتظره‌ای را برای طرفداران این سریال آماده کنند. صرف نظر از مسائل دیگر، یک چیز برای ما واضح است و آن این است که این سریال شبکه‌ی HBO قصد دارد تا در فصل نهایی خودش بهترین اتفاقات را به نمایش بگذارد و قصد دارد تا آغاز نمایش این سریال با جنجال زیادی همراه باشد.

البته فیلم‌برداری فصل هشتم این سریال هنوز به پایان نرسیده است و تا اواخر فصل تابستان ادامه خواهد داشت. پس از آن انتظار داریم که تیم سازنده‌ی این سریال به محض اتمام روند فیلم‌برداری، به سراغ فعالیت‌های بعد از تولید بروند که احتمالا چند ماه طول خواهد کشید، زیرا آن‌ها برای تولید این سریال باید فعالیت‌های بسیار زیادی را بر روی فیلم خام این پروژه انجام دهند؛ با این تفاسیر، احتمال می‌رود که این فیلم شانس انتشار در اواخر بهار سال ۲۰۱۹ را داشته باشد که زمانی حدود ۲ سال بعد از پایان فصل هفتم آن است. هنوز هیچ زمانی برای انتشار فصل نهایی سریال Game of Thrones مشخص نشده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.