اکران مردمی فیلم خرگیوش با حضور عوامل در پردیش شهرک

12 April 2018 - 20:41

فیلم خرگیوش به کارگردانی و نویسندگی مانی باغبان و همچنین تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی محصول سال ۱۳۹۵ است که اواخر سال ۹۶ اکران آن در سینماهای کشور آغاز گردید. با سینماگیمفا (سینما فارس) همراه باشید.

این کار به عنوان اولین ساخته باغبانی یک فیلم کمدی- اجتماعی است که در خلاصه داستانش آمده است: “این شبی که میگن شب نیست” بازیگران این فیلم سینمایی متفاوت، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی‌نیا و مانیا علیخانی هستند.

سایر عوامل اصلی پروژه مدیر فیلمبرداری علی تبریزی، صدابردار امین میرشکاری، طراح گریم عظیم فراین، طراح صحنه و لباسملودی اسماعیلی، سرمایه‌گذاران حبیب اسماعیلی، بیژن لاهوتی، جلوه‌های ویژه بهنام خاکسپار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز آلاله هاشمی، عکاس احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: مهدی چراغی هستند.

کارگردان و نویسنده فیلم خود نیز طی صحبت‌های خود درباره این کمدی، راجع به الهام گرفتن وی برای داستان فیلم خود از چندین فیلم خارجی (حدود ۱۰ فیلم) گفته است.

این ۱۰ فیلم به طور مستقیم و غیر مستقیم بر ساختار کلی فیلم خرگیوش (روایی-بصری) تاثیر گذاشته است.

منابع الهام این داستان که بسیار شخصی و ذهنی هستند از قرار زیر است:

۱- Thw Royal Tenenbaums

۲- The Descendants

۳- Deconstrusting Harry

۴- The Wolf Of Wall Street

۵- A Clockwork Orange

۶- Breaking Bad

۷- Little Miss Sunshine

۸- Bird Man

۹- Collateral

لازم به ذکر است که تبلیغات تلویزیونی پس از مدت کوتاهی متوقف شد با توجه به قطع شدن تبلیغات تلویزیونی این فیلم و سالن‌ها و سانس‌های محدودی که به این فیلم اختصاص پیدا کرده است فروش از زمان اکران تا به امروز از یک میلیارد تومان گذشته است با توجه به این که فروش فیلم‌هایی که به اکران نوروزی ٩٧ تعلق گرفت نسبت به اکران‌های نوروزی سال ٩۶ افت پیدا کرده است این چندمین اکران مردمی این فیلم است این اکران‌ها با حضور جواد عزتی، بابک حمیدیان و سیامک انصاری و هادی حجازی‌فر پیش از این در تعطیلات نوروزی برگزار شده است، اکران مردمی این فیلم با حضور هادی حجازی فر با استقبال خوب مردم روبه رو شد و به سانس فوق العاده رسید. هادی حجازی فر پس از تماشای فیلم به متفاوت بودن طنز این فیلم و نزدیک بودن به کاریکاتورهای موقعیت و بازی‌های زبانی این فیلم اشاره کرد.

در تاریخ ۲۰ ام فروردین ماه ۱۳۹۷ اکران مردمی فیلم با حضور تعدادی از بازیگران از جمله پولسازترین بازیگر کمدی سال  ۹۶ جناب آقای جواد عزتی و همسر محترم خود، خانم مه‌لقا باقری که خود نیز جزء بازیگرانان زن کمدی هستند و خانم مینا ساداتی همسر آقای بابک حمیدیان که جزو بازیگران فیلم خرگیوش بودند به همراه آقای مانی باغبان در پردیس شهرک واقع در مجتمع پلاتین در شهرک غرب حضور به هم رسانیدند و در ۳ سانس با مردم به تماشای فیلم نشستند.

       

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

برای دیدن عکس ها و اخبار بیشتر سینما روز به صفحه اینستاگرام  ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:     https://www.instagram.com/cinemafars.official

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.