بنا به گزارش‌ها Birds of Prey به دنبال کارگردان است

10 April 2018 - 22:00

کمپانی برادران وارنر به لطف فیلمنامه‌ی تحسین‌شده‌اش به دنبال کارگردانی برای Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» است. بزرگ‌ترین موفقیت دنیای سینمایی DC فیلم Wonder Woman «واندر وومن» بود پس انتخاب پروژه‌هایی با شخصیت‌های اصلی زن دور از انتظار نیست. مارگو رابی (Margot Robbie) چندین فیلم احتمالی دارد که در آن به ایفای نقش هارلی کوئین بپردازد و در همین حال ۲ Wonder Woman «واندر وومن ۲» گال گدوت (Gal Gadot) آماده فیلم‌برداری می‌شود. یکی از پروژه‌هایی که رابی می‌توانست در آن حضور یابد Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» بود، که در سال ۲۰۱۶ کریستینا هادسن (Christina Hodson) به عنوان نویسنده آن انتخاب شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با این که اخبار زیادی از Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» وجود ندارد، استودیو قطعا با کار هادسن راضی بوده است. او اخیرا بعد از کار بر روی شخصیت باربارا گوردن هنگام نوشتن Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» برای بازنویسی Batgirl «بت‌گیرل» انتخاب شده است. پس نه تنها فیلم همچنان در مراحل تولید قرار دارد، بلکه به نظر می‌رسد برادران وارنر به دنبال یک کارگردان است.

The Wrap این اطلاعات را هنگام بحث در مورد نقش هادسون در Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» به اشتراک گذاشت. به گفته‌ی The Wrap، کمپانی برادران وارنر از فیلمنامه‌ی هادسن بسیار راضی‌ بوده و در حال حاضر به دنبال یک کارگردان است. متاسفانه خبری از این که این تصمیم کی معلوم می‌شود یا چه کسی را مد نظر دارند وجود ندارد.

این خبر نسبتا بزرگی برای Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» محسوب می‌شود چون اخیرا عده‌ی زیادی شک داشتند که فیلم هنوز در دست تولید قرار دارد. این گزارش به این معنی است که فیلم در مراحل تولید قرار دارد و ممکن است بخشی از دنیای بزرگ DC باشد. فیلمنامه‌ی هادسن شامل بت‌گیرل و هارلی کوئین بود پس احتمال دارد این تلاش برادران وارنر برای یک فیلم با تیم ابرقهرمانی کاملا مونث باشد – و احتمالا مارول را در این موضوع شکست دهد.

با این حال به دنبال کارگردان بودن به این معنی نیست که Birds of Prey «پرنده‌های شکاری»  قطعا در زمانی نزدیک ساخته خواهد شد. برادران وارنر کارگردان‌های زیادی را برای فیلم‌های مرتبط با DC استخدام کرده است و چند تا از آن فیلم‌ها همچنان در دست تولید قرار دارند. در واقع اگر Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» بتواند در زمان نزدیکی یک کارگردان پیدا کند چهارمین فیلم احتمالی هارلی کوئین خواهد بود که برایش کارگردان انتخاب شده است. Gotham City Sirens «آژیرهای شهر گاتهام» دیوید آیر (David Ayer) را دارد، Harley vs The Joker «هارلی علیه جوکر» گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان رکوئا (John Requa) را دارد و Suicide Squad 2 «جوخه‌ی انتحار ۲» گوین اوکانر (Gavin O’Connor) را در نقش کارگردان دارد. اما چون Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» تنها پروژه با نویسنده‌ی زن است ممکن است تنها فیلمی باشد که کارگردان آن نیز یک زن باشد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.