تریلر و پوستر فیلم The Meg منتشر شد: جیسون استاتهام با کوسه بزرگی مواجه می‌شود

11 April 2018 - 17:14

جیسون استاتهام (Jason Statham) در اولین تریلر کامل فیلم The Meg به مشکل بر می‌خورد. بازیگران این فیلم عبارتند از بینگ‌بینگ لی (Bingbing Li) بازیگر فیلم Transformers: Age of Extiction، کلیف کرتیس (Cliff Curtis) بازیگر فیلم Fear the Walking Dead، ماسی اُکا (Masi Oka) بازیگر فیلم Heroes، رابرت تیلور (Robert Taylor) بازیگر فیلم The Matrix و روبی رز (Ruby Rose) بازیگر فیلم xXx: Return of Xander Cage. و کمدین محبوب، رین ویلسون (Rainn Wilson) بازیگر اکشنی است که قبلا در فیلم Transformers: Revenge of the Fallen ظاهر شد. این فیلم را جان ترتلتوب (Jon Turteltaub) کارگردانی کرده و جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) می‌نویسد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم بر اساس کتاب Meg: A Novel of Deep Terror نوشته‌ی استیو آلتن (Steve Alten) است، که استاتهام در آن سعی بر نجات خدمه زیر دریایی غرق شده‌ در آب‌های خطرناک دارد. شخصیت استاتهام، جونز تیلور، غواص دریا است که برای نجات خدمه بعد از مورد حمله قرار گرفتن توسط موجود بزرگی، Megalodon، وارد عمل می‌شود.‌ همه می‌دانند این اولین فیلمی نیست که تیلور با موجود ۷۵ پایی مواجه می‌شود.

اولین تریلر طولانی The Meg منتشر شده و کاملا اکشن است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید آن را در انتهای خبر مشاهده کنید. علاوه بر این تریلر، استودیو برادران وارنر، پوستر کاملی از The Meg منتشر کرده که در قسمت زیر مشاهده می‌کند:

این تریلر با دختر جوانی که مشغول بازی است شروع می‌شود. او با موجود عظیم‌الجثه‌ای مواجه می‌شود و خدمه را مطلع می‌سازد که یک هیولا بیرون کشتی است. و درست همان موقع، جای دندان‌های مگ روی شیشه پنجره مانده است. در حالی که همه با ترس حمله این موجود مواجه می‌شوند، تیلور همه چیز را تحت کنترل در می‌آورد. این تریلر ترکیبی از کمدی و اکشن و لحظات مهیج است در حالی که شخصیت ویلسون جوک تعریف می‌کند و استاتهام کاری که باید در صحنه‌های اکشن انجام دهد، در مقابل این حیوان می‌کند.

طرفداران مدت زیادی منتظر این تریلر بودند و استودیو انتشار آن را از مارس به آوریل به تعویق انداخته بود.‌ آلتن اوایل این ماه به این تاخیر اشاره کرده بود و گفته بود دیدن تریلر زودتر از موعد مقرر، تاثیر خوبی روی تاریخ اکران فیلم ندارد.‌ وی همچنین قول داد که هر دو تریلر این فیلم عالی باشند. اولین تصویر از این فیلم دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد که چهره نگران استاتهام را جلوی پنجره با کوسه‌ای که آن‌ طرف شیشه بود، نشان می‌داد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.