کایل برادستریت نویسنده و تهیه‌کننده‌ اجرایی سریال تلویزیونی Alice Isn’t Dead خواهد بود

11 April 2018 - 20:43

کایل برادستریت (Kyle Bradstreet) تهیه‌کننده اجرایی سریال MR. Robot (آقای ربات)، برای نویسندگی و تهیه‌کننده اجرایی سریال تلویزیونی Alice Isn’t Dead (آلیس نمرده است) انتخاب شده است. این سریال براساس پادکست‌های پخش‌کننده‌ی رادیویی Night Vale با همین نام (Alice Isn’t Dead) نوشته جوزف فینک (Joseph Fink) و همچنین رمان آینده این نویسنده ساخته خواهد شد. درحال‌حاضر این پروژه در شبکه USA Network و کمپانی Universal Cable Productions درحال توسعه است. با سینماگیمفا همراه باشید.

پادکست Alice Isn’t Dead داستان راننده کامیونی به نام کیشا (Keisha) است که سرتاسر آمریکا را برای یافتن همسرش که مدت‌ها تصور می‌شد مرده است، جستجو می‌کند. کیشا در جریان جستجوی خود با قاتلین زنجیره‌ای روبه‌رو می‌شود، شهرها به معنای واقعی کلمه در زمان گم شده‌اند و خلاصه داستان فراتر از یک زن گمشده می‌رود. دو شماره از این پادکست که در مارس ۲۰۱۶ منتشر شدند، درحال‌حاضر در دسترس هستند و رمان نیز در اکتبر ۲۰۱۸ توسط هارپر پرنیال (Harper Perennial) منتشر خواهد شد.

الیس هندرسون (Elise Henderson)، مدیر توسعه کمپانی Universal Cable Productions گفت:

کایل به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی، نقش مهمی در موفقیت سریال MR. Robot (آقای ربات) داشته است. ما منتظر هستیم تا او بینش و خلاقیت خود را در سریال Alice Isn’t Dead (آلیس نمرده است) نیز به کار بندد و این پادکست موفق را به سریالی ممتاز و ارزشمند تبدیل کند.

کمپانی Universal Cable Productions تابستان سال گذشته حق امتیاز پادکست را خریداری کرد و قرارداد کلی ساخت این سریال را نیز با کایل برادستریت بسته است.

این اخبار نخستین بار توسط پایگاه خبری ددلاین (Deadline) گزارش شده‌اند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.