الن شانمن فیلم‌نامه‌ی فیلم The Hidden Girl را می‌نویسد

11 April 2018 - 23:00

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) گزارش کرده است که الن شانمن (Ellen Shanman) قرار است تا فیلم‌نامه‌ای براساس داستان The Hidden Girl «دختر پنهان» نوشته‌ی کن لیو (Ken Liu) بنویسد. استودیو ۸ (Studio 8) دو سال پیش، موفق شد تا حق ساخت یک فیلم از روی داستان The Hidden Girl را به‌دست آورد. براساس توصیفاتی که تاکنون از این فیلم شده است، احتمالا این فیلم ترکیبی از فیلم‌های Crouching Tiger, Hidden Dragon «ببر خیزان، اژدهای پنهان» و Interstellar «میان‌ستاره‌ای» است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شانمن اخیرا فیلم‌نامه‌ای براساس کتاب پرفروش دختران جاسوس Gallagher Girls، برای کمپانی پارامونت (Paramount) نوشت. همچنین او در کارنامه‌ی خودش کارهای دیگری نیز دارد، مانند نوشتن فیلم‌نامه‌ی انیمه‌ی سریالی Tiger & Bunny، همچنین رمان بزرگسالان The Brokenhearted و همچنین کتاب غیرداستانی Nothing Daunted. شانمن برای کار بر روی کتاب The Hidden Girl کن لیو، باید بر روی داستانی تمرکز کند که از افسانه‌های چینی الهام گرفته است؛ در واقع او باید بر روی داستانی تمرکز کند که در آن گروهی از دختران قاتل حضور دارند و این دختران قدرت سفر و حرکت بین چند بعد را دارند.

همچنین الن شانمن به نویسندگی کتاب مشغول است و تاکنون دو رمان را نوشته است؛ این دو رمان، عنوان کتاب‌های Right Before Your Eyes و Everything Nice هستند.

از طرف دیگر، کن لیو در سال‌های اخیر به یکی از برجسته‌ترین و خلاق‌ترین نویسندگان سبک علمی تخیلی و فانتزی تبدیل شده است. اولین کتاب کن، رمان The Grace of Kings بود که اولین قسمت از سری داستان‌های فانتزی حماسی The Dandelion Dynasty است؛ همچنین این کتاب موفق به کسب جایزه‌ی لوکاس (Locus) شد. او متعاقبا نوشتن قسمت دوم این سری کتاب‌ها را آغاز کرد و رمان The Wall of Storms را منتشر کرد. شانمن نماینده‌ی UTA است و لیو نماینده‌ی کمپانی Cheng Caplan.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.