نویسندگان فیلم A Quiet Place برنامه‌هایی برای دنباله آن دارند

11 April 2018 - 22:35

فیلم‌نامه‌نویسان فیلم A Quiet Place، برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) برای دنباله فیلم ترسناک موفق‌شان برنامه‌هایی دارند که بصورت غیرقابل انتظاری، در رتبه اول قرار گرفته و هفته گذشته در افتتاحیه خود ۵۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم به کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski)، داستان مهیج زندگی یک خانواده است که ناامیدانه در تلاش برای نجات زمین هستند. این دنیای پست-آخرالزمان توسط موجوداتی اشغال شده که از طریق حس شنوایی خود انسان شکار می‌کنند. این فیلم تنها چهار شخصیت و یک لوکیشن اصلی داشته و هیچ دیالوگی ندارد و همین باعث شده این فیلم در زمره‌ی فیلم‌های ساکت (جز صدای جیغ و فریاد) قرار گیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تلاش برای زنده ماندن در خانواده ابوت دیده می‌شود: لی ابوت (با هنرمندی کرازینسکی)، همسرش اِوِلین (با هنرمندی امیلی بلانت) و بچه‌هایش رگان (میلیسنت سیموندز) و مارکوس (نوا جوپ). در هر صحنه، این فیلم از سکوت برای ایجاد ناراحتی کلی یا ایجاد وحشت استفاده می‌کند و حد واسطی وجود ندارد. سیموندز که نقش رگان را بازی می‌کند ناشنوا است.

فیلم‌نامه‌نویسان به دنبال مفهوم یا مواد برای ادامه‌ی این فیلم نیستند. وودز در مصاحبه‌ای با Fandango گفته: “این دنیای خیلی باحالیه. خیلی کارها میشود در این دنیا انجام داد.” در حقیقت او به دنبال گفتن داستانِ خانواده‌ی کاملا متفاوتی که در موقعیت مشابه ابوت قرار می‌گیرد، نیست.‌ این موجوداتِ خشن نیاز به غذای خونی دیگری دارند. بک می‌گوید: “تکه‌های جا افتاده زیادی وجود دارند که روی کامپیوتر ما پنهان هستند. قطعا داستان‌های زیادی برای گفتن داریم. شخصیت‌های این داستان کی هستند و این موقعیت چیست؟

این فیلم توانست تحسین منتقدین را برانگیزد و در حال حاضر رضایت ۹۷ درصدی راتن تومیتوز را بدست آورده است. سندی اسکافر از سایت خبری Screen Rant این فیلم را ستایش کرده و گفته این فیلم در جذب مخاطبین موفق بوده و سفر اجباری و معلقی است.

این سومین کارگردانی کرازینسکی بعد از فیلم‌های Hideous Men و The Hollars است که هر دو مورد اقبال عمومی واقع شدند. A Quiet Place سومین فیلم این بازیگر و کارگردان است. حالا باید منتظر A Quieter Place, The Quietest Place, The Quite Quiet Place و تمامی ریبوت‌های آن باشیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.