آیا می‌توانیم در فصل سوم فلش Jesse Quick را ببینیم؟

29 August 2016 - 19:00

از زمانی که وایولت بین به عنوان جسی ولز به مجموعه بازیگران سریال The Flash در فصل دوم پیوست، طرفداران منتظر تبدیل شدن او به شخصیت اسپیدستر (افراد پرسرعت در دنیای دی سی) Jesse Quick هستند. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. او بیشتر زمان حضورش در سریال یا در جهان Earth-2 اسیر بوده، یا در جهان Earth-1 به دام افتاده یا اینکه در کما بوده‌است بدون اینکه بتواند هیچکدام از توانایی‌هایی خاص خود را به دست بیاورد. نقش او در فصل سوم هنوز هم بصورت نامشخص باقی مانده‌است.

چندی پیش حضور او در فصل سوم سریال به عنوان جسی ولز تایید شد ولی هنوز مشخص نیست که او خواهد توانست تبدیل به Jesse Quick شود یا نه. او قدرت اسپیدستر بودن را از خانواده خود به ارث برده‌است. وقتی خبر حضور او در فصل سوم منتشر شد، او اعلام کرد که : «این را می‌دانستم که بر می‌گردم ولی نمی‌دانم با قدرت یا بدون قدرت». با این وجود اگر خبر درز شده از صحنه فیلم‌برداری فصل سوم واقعیت داشته‌باشد، می‌توانیم به جواب مورد نظرمان برسیم.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به نام Canadagraphs که به صورت تخصصی کارش گرفتن امضا از بازیگران است، توانسته‌است با رفتن به صحنه فیلم‌برداری و گرفتن امضایی از وایولت بین (Violett Beane) لباس او را در صحنه فیلم‌برداری ببیند. او در این مورد توئیتی به صورت زیر منتشر کرد:

امشب توانستم سر صحنه فیلم‎برداری، امضایی از ستاره سریال فلش، وایولت بین بگیرم. خطر اسپویلر…. Jessie Quick لباس مخصوص خود را پوشیده است. متاسفانه عکسی در این مورد وجود ندارد.

وقتی از او در این مورد بیشتر سوال شد، Canadagraphs اضافه کرد که او داستان‌های کامیک فلش را نمی‌خواند و در نتیجه نمی‌تواند بگوید که لباس این شخصیت چقدر شبیه به Jesse Quick اوریجینال بود. او بعدا این موضوع را گفت که وایولت بین، کلاه‌گیس طلایی بر سر نداشت ولی شلوار قرمزی مشابه شلوار گرنت گاستین (Grant Gustin) بازیگر نقش فلش پوشیده‌بود.

Jesse-Quick-in-DC-Comics

علی‌رغم نبود اطلاعات دقیق در این مورد، توئیت منتشر شده، نشان می‌دهد که ما بالاخره می‌توانیم شاهد اولین حضور Jesse Quick در سریال باشیم. در تریلر کامیک کان فصل سوم این سریال، دیدیم که شخصیت والی وست در لباس Kid Flash در حال پرسه زدن در خیابان‌ها است، و این موضوع را نیز می‌دانیم در کتاب‌های کامیک اوریجینال، Jesse Quick و Kid Flash با یکدیگر دوست هستند. والی وست نیز در انتهای فصل دوم تحت تاثیر همان انفجاری قرار گرفت که باعث به کما رفتن جسی شد، پس می‌توانیم حدس بزنیم که هر دو شخصیت قدرت‌های خود را به دست می‌آورند و وارد دنیای ابرقهرمان‌ها می‌شوند.

دنیای چندگانه فلش و خط زمانی جدید که به علت Flashpoint در انتهای فصل دوم به وجود آمده‌است، چندین احتمال را برای سرنوشت جسی ولز در داستان سریال به وجود می‌آورند، ولی چیزی که مشخص است این است که تهیه‌کنندگان سریال تلاش خوبی در راستای مخفی نگه داشتن نقش او در فصل سوم سریال دارند. اضافه شدن تبهکاران جدید به سریال در فصل سوم مانند، مگنتا با بازی جویی کینگ (Joey King)، نسخه مونث The Top با بازی اشلی ریچاردز (Ashley Rickards) و استاد آینه ها با بازی گری دیمون (Grey Damon) باعث می‌شود که بری آلن نیاز به دوستان بیشتری پیدا کند.

در آخرین تیزر تبلیغاتی فصل سوم این سریال، هیچ اشاره‌ای به جسی ولز یا Jesse Quick نشده‌است ولی تفاوت‌های عمده‌ای را بین جهان‌های «فلش پوینت»، Earth-1 و Earth-2 نشان می‌دهد. تبدیل شخصیت ولز به Jesse Quick می‌تواند تغییری اساسی نسبت به کاراکتر او در فصل دوم باشد. اگرچه اطلاعات غیر رسمی و نامعتبر به این نکته اشاره دارند که ولز در این فصل نهایتا تبدیل به Jesse Quick خواهدشد، ولی هنوز هم نمی‌شود این موضوع را به طور قطع تایید کرد.

فصل سوم فلش در تاریخ ۴ اکتبر از شبکه The CW پخش خواهد شد.

منبع screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.