Batgirl نویسنده‌ی Bumblebee و Birds of Prey را استخدام کرد

12 April 2018 - 15:00

کمپانی برادران وارنر با Batgirl «بت‌گیرل» به جلو حرکت می‌کند و قرار است نویسنده‌ی Bumblebee «بامبلبی» را برای نوشتن فیلمنامه‌ی آن بیاورد. برادران وارنر به دنبال بهترین راه است که دنیای دی سی را بعد از Justice League «لیگ عدالت» به پیش ببرد و این کار را زیر رهبری جدید والتر هامادا (Walter Hamada) انجام می‌دهد. برادران وارنر چند پروژه در دست دارند اما آینده‌ی دنیای دی سی از Wonder Woman 2 «واندر وومن ۲» به بعد کاملا معلوم نیست. یکی از دارایی‌هایی که می‌توانست یک فرصت بزرگ باشد فیلم مستقل باربارا گوردن بود، اما  Batgirl «بت‌گیرل» با خارج شدن جاس ویدون (Joss Whedon) از پروژه قدم بزرگی به عقب برداشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمان خارج شدن ویدون، سخن از یافتن یک زن برای نویسندگی فیلمی که می‌تواند دومین فرنچایز دی سی با یک زن در نقش اصلی باشد به گوش می‌رسید. برادران وارنر حتی از نویسندگان کامیک بوک مانند رکسان گی (Roxane Gay) پیشنهادهایی برای نوشتن فیلمنامه دریافت کرد. حال به نظر می‌رسد نویسنده‌ی فیلم پیدا شده است، او کسی است که با اینکه قبلا با پروژه همکاری نداشته است اما قبلا بر روی دیگر فیلم‌های دی‌ سی کار کرده است.

THR گزارش می‌دهد که هادسون قرار است فیلمنامه‌ی جدید Batgirl «بت‌گیرل» را بنویسد. او اخیرا فیلمنامه‌ی Bumblebee «بامبلبی» پارامونت را نوشته است. جالب است بدانید که این اولین باری نیست که هادسون برای شخصیت بت‌گیرل نویسندگی می‌کند. هادسون قبلا برای نویسندگی فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» انتخاب شده بود. وضعیت Birds of Prey «پرندگان شکاری» هنوز مشخص نیست اما انتخاب او برای نویسندگی Batgirl «بت‌گیرل» می‌تواند به این معنی باشد که قرار نیست فیلم ساخته شود اما چون هادسون فیلمنامه‌ی خوبی نوشت برادران وارنر و دی سی می‌خواهند که دوباره برای آن‌ها کار کند.

موقعی که هادسون برای نویسندگی Birds of Prey «پرندگان شکاری» انتخاب شد، هدف این بود که هارلی کویینِ مارگو رابی (Margot Robbie) را دوباره به پرده‌ی سینما بازگرداند. Birds of Prey «پرندگان شکاری» قرار بود تیمی متشکل از شروران زن با رهبری هارلی کویین را در مقابل یک گروه از ابرقهرمانان زن قرار دهد. THR تایید می‌کند که بت‌گیرل قرار بود عضو تیم قهرمانان باشد. با بودن فیلم‌هایی مانند Gotham City Sirens «آژیرهای شهر گاتهام»، یک فیلم مستقل از هارلی کویین یا Suicide Squad 2 «جوخه‌ی انتحار» برای حضور بعدی هارلی کویین، ممکن است برادران وارنر تصمیم گرفته است تا از فیلمنامه‌ی Birds of Prey «پرندگان شکاری» هادسون به عنوان زیربنای دو فیلم متفاوت استفاده کند.

این فقط یک گمانه‌زنی است اما برگرداندن هادسون توسط برادران وارنر برای نوشتن Batgirl «بت‌گیرل» مدرکی بر این است که از کاری که قبلا انجام داده است راضی بوده‌اند. اگر هادسون از ایده‌هایش برای Birds of Prey «پرندگان شکاری» در Batgirl «بت‌گیرل» استفاده کند این احتمال وجود دارد که در این فیلم شخصیت‌های دیگری در کنار شخصیت اصلی‌ فیلم، بت‌گیرل، وجود داشته باشد. از دیگر افراد حاضر در Birds of Prey «پرندگان شکاری» خبری تایید نشده است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.