پوستر جدید فیلم Hereditary منتشر شد

12 April 2018 - 12:49

استودیوی A24 پوستر جدیدی از فیلم ترسناک خانوادگی Hereditary را منتشر کرده که تونی کالیت (Toni Collette)، الکس وولف (Alex Wolff)، میلی شاپیرو (Milly Shapiro)، آن دوود (Ann Dowd) و گابریل بیرن (Gabriel Byrne) بازیگران آن هستند.‌ شما خوانندگان عزیز می‌توانید پوستر فیلم را در انتهای خبر مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی الن، مادر خانواده گراهام از دنیا می‌رود، خانواده دخترش شروع به کشف رازهای ترسناک و وحشتناکی درباره اجدادشان می‌کنند. هر چه بیشتر می‌فهمند، بیشتر خودشان را در چنگال سرنوشت شوم‌شان می‌بینند. نویسنده و کارگردان این پروژه، آری آستر (Ari Aster) که این فیلم اولین تجربه کارگردانی اوست، کابوس شکست خانوادگی را به تصویر می‌کشد که هنر و دقت آرتیست در حال تولد را نشان می‌دهد که تراژدی خانوادگی را به چیزی شوم و عمیقا ناراحت‌کننده تبدیل می‌کند و این فیلم ترسناک را وارد قلمروی جدیدی با نقاشی ویران‌کننده‌ای از میراثی که به فنا رفته، می‌کند.

این فیلم توسط آری آستر نوشته شده و لارس نادسن (Lars Knudsen) و کوین فریکس (Kevin Frakes) آن را تولید کرده‌اند و هشتم ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد) اکران می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.