فیلم‌برداری فیلم Black Adam می‌تواند در سال ۲۰۱۹ آغاز شود

12 April 2018 - 23:00

می‌دانیم که فیلم Shazam! «شزم!» اکنون در میانه‌ی روند تولید است؛ بسیاری از طرفداران این فیلم، منتظرند تا ببینند فیلم Black Adam «بلک آدام»، که دواین جانسون (Dwayne Johnson) قول ساخت آن توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) را داده بود، کی قرار است تا منتشر شود. اکنون وبسایت یاهو (Yahoo!) حرف‌هایی از جانسون را منتشر کرده است که او پیش‌بینی می‌کند فیلم‌برداری فیلم مربوط به شخصیت بلک آدام از سال آینده شروع می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دواین جانسون درباره‌ی فیلم Black Adam چنین گفت:

فیلم‌نامه‌ی این فیلم آماده شده است، خیلی عالی است، ما داریم روی آن کار می‌کنیم. اگر همه چیز آن‌طور که ما پیش‌بینی کرده‌ایم پیش برود و کنارهم قرار گیرد، انتظار داریم که فیلم‌برداری این فیلم در سال ۲۰۱۹ آغاز شود. این فیلم، برای ما فرصتی فوق‌العاده است تا شخصیت بلک آدام را بیشتر معرفی کنیم و همچنین نشان دهیم که او چقدر سرسخت است.

جانسون قبلا نیز گفته بود “مخاطبان شگفت‌زده خواهند شد وقتی متوجه شوند که در چه داستانی قرار است تا شخصیت بلک آدام را مشاهده کنند”. برخی از طرفداران این شخصیت حدس زدند که اولین حضور بلک آدام ممکن است در فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحار ۲» باشد که حدس آنان اشتباه بود؛ در این بین، خوب است بدانید که روند تولید فیلم Suicide Squad 2 قرار است از اکتبر امسال آغاز شود و کارگردانی این فیلم را گاوین اوکانر (Gavin O’Connor) برعهده دارد.

آدام استیکیل (Adam Sztykiel) نوشتن فیلم‌نامه‌ی Black Adam را برعهده دارد؛ همچنین او در پروژه‌ی Shazam! نیز حضور داشت. اکنون نزدیک به ده سال است که دواین جانسون برای ایفای این نقش انتخاب شده است و قرار است بلاخره او نقش شخصیت بلک آدام را ایفا کند؛ البته هنوز صندلی کارگردان این فیلم خالی است و کسی برای آن انتخاب نشده است. برنامه‌ی کنونی، این است که شخصیت بلک آدام در فیلم Shazam! حضور نداشته باشد؛ درحالی‌که براساس گزارشات موجود، پیش‌بینی می‌کردیم که او در این فیلم حضور خواهد داشت.

بلک آدام با نام واقعی تئو آدام (Teth Adam)، برای اولین بار در کتاب مصور Marvel Family #1 در سال ۱۹۴۵ حضور پیدا کرد و تاکنون در جایگاه شخصیت‌های شرور (Villain) و ضد قهرمان (Anti-hero) حضور داشته است. این شخصیت قدرتی مانند قدرت‌های شخصیت شزم دارد، مانند قدرت‌های پرواز، نیرومندی، چابکی، رعد و برق، و همچنین قدرت سحر و جادو.

در توصیف فیلم Shazam! این‌گونه آمده است:

ما همگی، ابرقهرمانی را درون خود داریم؛ فقط به کمی جادو نیاز داریم تا بتوانیم او را به بیرون بکشیم. این موضوع برای بیلی باتسون (Billy Batson) با بازی اشر آنجل (Asher Angel)، فقط با فریاد زدن کلمه‌ی “شزم!” اتفاق می‌افتد. این نوجوان شهری ۱۴ ساله، می‌تواند تبدیل به یک ابرقهرمان بزرگسال، به نام شزم با بازی زکری لی‌وای (Zachary Levi) شود؛ ولی قلب این ابرقهرمان هنوز متعلق به نوجوان ۱۴ ساله است. شزم از این شرایط استفاده می‌کند و هرکاری که یک نوجوان علاقه دارد تا با قدرت‌های فراطبیعی انجام دهد را، تجربه می‌کند و با آن‌ها خوش می‌گذراند. آیا او می‌تواند پرواز کند؟ آیا او قدرت دیدن با اشعه ایکس دارد؟ آیا او می‌تواند از دست‌هایش رعد و برق پرتاب کند؟ آیا او می‌تواند در امتحان مطالعات اجتماعی خودش، نمره بالایی را کسب کند؟ شزم تصمیم می‌گیرد تا با بی‌پروایی یک نوجوان، محدودیت‌های قدرت خودش را آزمایش کند. ولی او باید به سرعت این قدرت‌ها را کنترل کند و نحوه‌ی استفاده از آنان را فراگیرد؛ زیرا او باید با نیروهای مرگبار شیطانی مبارزه کند که در کنترل دکتر سیوانا (Dr. Sivana) با بازی مارک استرانگ (Mark Strong) هستند و او باید آن‌ها را شکست دهد.

همان‌طور که گفتیم، بازیگران رده‌ی اول این فیلم شامل این افراد می‌شود، زکری لی‌وای در نقش شزم، اشر آنجل در نقش بیلی بتسون ومارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا. همچنین در کنار آنان، بازیگران دیگری از جمله جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) در نقش فردی فریمن (Freddy Freeman) دوست صمیمی بیلی و یکی از علاقه‌مندان ابرقهرمانان، گریس فولتن (Grace Fulton) در نقش خواهر بیلی با نام مری بتسون (Marry Batson)، فایث هرمان (Faithe Herman) در نقش دارلا (Darla)، یان چن (Ian Chen) در نقش یوجین (Eugene)، و جووان آرمند (Jovan Armand) در نقش پدرو (Pedro)، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. همچنین کوپر اندروز (Cooper Andrews) و مارتا میلانز (Marta Milans) قرار است تا نقش والدین بیلی، یعنی ویکتور (Victor) و روزا (Rosa) را ایفا کنند و ران سیفاس جونز (Ron Cephas Jones) در این فیلم نقش جادوگر را ایفا می‌کند.

کریستوفر گادسیک (Christopher Godsick)، جفری چرنو (Jeffrey Chernov)، دواین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) در جایگاه تولیدکنندگان اجرایی این پروژه حضور دارند. فیلم‌برداری فیلم Shazam! در شهرهای فیلادلفیا (Philadelphia)، پنسیلوانیا (Pennsylvania) و تورنتو (Toronto) انجام می‌شود. فیلم Shazam! که مربوط به کمپانی A New Line Cinema است، قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.