Alexa & Katie ساخته‌ی نتفلیکس برای فصل دوم تمدید شد

13 April 2018 - 09:00

نتفلیکس اعلام کرده است که Alexa & Katie «الکسا و کیتی»، اولین سیتکام نوجوانانه نتفلیکس، برای فصل دوم نیز خواهد برگشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Alexa & Katie «الکسا و کیتی» یک سریال شاد و دلگرم کننده درباره‌ی دو دوست صمیمی است که برای شروع اولین سال دبیرستانشان آماده می‌شوند. با وجود این واقعیت که الکسا (با بازی پاریس برلک (Paris Berelc)) تحت درمان سرطان است، شخصیت برونگرا و شوق او برای زندگی هرگز کم‌رنگ نمی‌شود، به خصوص با بودن در کنار دوست وفادار و دوست‌داشتنی‌اش کیتی (با بازی ایزابل می(Isabel May)). بعضی موافق آن‌ها احساس می‌کنند که بیگانه‌اند، آن هم در مقطع زمانی‌ای که پر اهمیت‌ترین چیز سازگار بودن به نظر می‌رسد. تیفانی تیسن (Tiffani Thiessen) (از White Collar «یقه سفید»، Saved By The Bell «نجات‌یافته توسط زنگ مدرسه») نقش لوری، مادر مصمم و محافظه‌کار الکسا، را بازی می‌کند.

در کل بازیگران سریال شامل: امری کلی (Emery Kelly) در نقش لوکاس مندوزا، ادی شین (Eddie Shin) در نقش دیو مندوزا، جولی جنکینز (Jolie Jenkins) در نقش جنیفر کوپر و فین کار (Finn Carr) در نقش جک کوپر می‌شود.

Alexa & Katie «الکسا و کیتی» توسط هثر وردهام (Heather Wordham) (از Hannah Montana «هانا مونتانا» و Reba «ربا») ساخته شده است و کارکشته‌ی کمدی، متیو کارلسون (Matthew Carlson) (از Malcolm In The Middle «مالکوم وسطی» و Samantha Who? «سامانتا کی؟») به عنوان شورانر سریال نقش دارد. نتفلیکس همچنان با جامعه سرطانی آمریکا همکاری کرده تا این سریال را برای بالا بردن آگاهی در مورد سرطان کودکان بسازد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.