چارلیز ترون تأیید کرده که فیلم Atomic Blonde 2 در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد

13 April 2018 - 16:09

چارلیز ترون (Charlize Theron) تأیید کرده که فیلم Atomic Blonde 2 «بلوند اتمی ۲»، دنباله‌ای بر تریلر جاسوسی او، مراحل مقدماتی تولید را طی می‌کند. اگرچه ترون در گذشته در فیلم‌هایی اسکاری حضور داشته، سال ۲۰۱۷ برای او سال حضور در فیلم‌های اکشن بوده است. ترون در این سال در فیلم The Fate of the Furious در کنار وزنه‌های سینمای اکشن، دواین جانسون (Dwayne Johnson) و وین دیزل (Vin Diesel) بازی کرد، بلاک‌باستری بین‌المللی که ۱.۲ میلیارد دلار در سطح جهان فروش داشت. او همچنین در فیلم Atomic Blonde «بلوند اتمی» ، تریلری جاسوسی ساخته‌ی دیوید لیچ (David Leitch) نقش اول را بر عهده داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ترون در فیلم «بلوند اتمی» که داستان‌اش در روزهای پایانی جنگ سرد در شهر برلین می‌گذرد، نقش لورِین براتون (Lorraine Broughton) را ایفا می‌کند. پیرنگ فیلم این گونه است که براتون باید از مردی به نام اسپای‌گلس (Spyglass) در برابر مأمورانی که قصد کشتن او را دارند، محافظت کند. اما در نهایت پیرنگ فیلم «بلوند اتمی» خیلی شبیه به پیرنگ فیلم‌های جاسوسی نیست و بیش‌تر به پیرنگ فیلم‌های اکشن شباهت دارد. از سکانس نزاع روی پلکان این فیلم که به صورت برداشت بلند گرفته شده، به حق به عنوان یکی از بهترین سکانس‌های اکشن تاریخ سینما یاد می‌شود.

با موجی که فیلم «بلوند اتمی» به راه انداخت، خیلی‌ها پیشنهاد کرده‌اند که نهایتا ترون باید همان  شخصی باشد که قرار است نقش جیمز باند مونث را ایفا کند. اما به جای این کار، ترون بار دیگر نقش لورین براتون را ایفا خواهد کرد. ترون در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم سان فرانسیسکو (San Francisco International Film Festival)، که در آن از او تقدیر شد، در صحبتی با مخاطبان گفت که دنباله‌ی فیلم «بلوند اتمی» در مراحل مقدماتی تولید است. هیچ جزئیات دیگری به غیر از جمله‌ی ساده‌ی او داده نشد: ما داریم روی یک دنباله کار می‌کنیم.

ترون در همین جشنواره همچنین درباره‌ی آمادگی فیزیکیِ بالایی که ایفای این نقش لازم داشت صحبت و اذعان کرد که در بازه‌ای هنگام ایفای این نقش به قدری تحت فشار بود که هنگام بازی با فرزندانش به گریه افتاد. با تمام این اوصاف او می‌گوید که تمام آن کارهای سخت ارزشش را داشته است. ترون بازیگری است که هرگز از ایفای نقش‌هایی که نیازمند دگرگونی فیزیکی بوده‌اند شانه خالی نکرده است. او برای ایفای نقش Aileen Wuornos، قاتل زنجیره‌ای فیلم Monster «هیولا» که برایش جایزه‌ی اسکار را به ارمغان آورد، شمایل خود را به طور کامل دگرگون کرد. او برای فیلم تازه‌اش به نام Tully نیز دگرگونی فیزیکی مشابهی را تجربه کرد. او برای ایفای این نقش با خوردن چیزبرگر و شیرینی‌جات ۲۵ کیلوگرم به وزن خود افزود.

همچنین می‌توان به نقش‌آفرینی او در قالب Furiosa در فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» اشاره کرد که برای آن مجبور بود بیش‌تر از شش ماه را در لوکیشن بماند و مصاحبت طاقت‌فرسا با تام هاردی (Tom Hardy) را تاب بیاورد. ترون پیش از این درباره‌ی امکان ساخت پیش‌درآمدی بر فیلم «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» صحبت کرده است. او گفته جرج میلر (George Miller) بهتر است برای ساخت این فیلم عجله کند چراکه سن او (ترون) درحال بالا رفتن است. در حال حاضر شرایط برای ساخت دنباله‌ای بر فیلم «جاده‌ی خشم» خوب پیش نمی‌رود اما مطابق با گفته‌های ترون، «بلوند اتمی ۲» حتما ساخته خواهد شد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.