تریلر جدید انیمیشن Incredibles 2 منتشر شد

13 April 2018 - 18:38

پیکسار و دیزنی در این چند سال اخیر تصمیم به ساخت‌ دنباله‌هایی از برخی از انیمیشن‌های محبوب خود گرفته‌ بودند؛ دنباله‌هایی که می‌دانستند از سوی طرفداران مورد توجه واقع خواهند شد. یکی از انیمیشن‌هایی که همیشه طرفداران به صورت گسترده خواهان آن بودند، دنباله‌ی انیمیشن محبوب The Incredibles «شگفت‌انگیزان» بوده است. به تازگی پیکسار تریلر جدید و جذابی از این انیمیشن موردانتظار منتشر کرده است. برای جزییات بیش‌تر و مشاهده‌ی جدیدترین تریلر این اثر، با سایت سینما گیمفا (سینما فارس) در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اکنون پس از گذشت ۱۴ سال از اکران و عرضه نسخه اول انیمیشن «شگفت‌انگیزان»، در آستانه‌ی اکران دنباله‌ی این انیمیشن یعنی The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» قرار داریم و دوست‌داران این انیمیشن می‌توانند بار دیگر با ماجرای جذاب دیگری همراه خانواده‌ی پار (Parr) شوند. نسخه‌ی اول این انیمیشن هم در گیشه موفق ظاهر شد و توانست ۲۳۶ میلیون دلار در آمریکا فروش کند و هم توانست تحسین طرفداران و منتقدین را کسب کند و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی برترین انیمیشن سال در مراسم اسکار شود. از همین رو، می‌توان امید داشت که این نسخه هم بتواند موفقیت‌های نسخه‌ی قبل و دیگر آثار پیکسار را تکرار کند. به نظر می‌رسد که پیکسار هم  به همین خاطر بر روی این اثر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

شما می‌توانید تریلر جدید و هیجان‌انگیز این انیمیشن را در ابتدای مطلب مشاهده کنید. همانطور که مشخص است، در این نسخه‌ تمرکز ویژه‌‌ای بر روی هلن پار یا همان Elastigirl گذاشته خواهد شد. با این حال دیگر قهرمانان نسخه‌ی قبل از جمله باب هم نقش عمده‌ای در فیلم ایفا خواهند کرد و همگی با هم به سراغ ماجرا و دشمن جدید خواهند رفت. در این نسخه، عضو جدیدی هم به جمع قهرمانان اضافه‌ شده است. جک جک که در انتهای نسخه‌ی قبل بخشی از قدرت خود را نشان داد، در این نسخه نقش بیش‌تر و مهم‌تری خواهد داشت. چندی پیش نیز پوستر جدیدی از این انیمیشن منتشر شد که خانواده‌ی پار را در یک تعطیلات تابستانی نشان می‌داد.

در این نسخه هم کریگ تی نلسون (Craig T. Nelson) در نقش باب پار، هالی هانتر ( Holly Hunter) در نقش هلن پار، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون، هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دَش، سارا واول (Sarah Vowell) در نقش وایولت صداپیشگی خواهند کرد. همچنین از دیگر صداپیشگان این نسخه می‌توان به باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، سوفیا بوش (Sophia Bush)، ایزابلا روزلینی (Isabella Rossellini) و همچنین برد برد (Brad Bird) اشاره کرد.

وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی این نسخه همچون نسخه‌ی نخست برعهده‌ی بِرَد برد (Brad Bird) خواهد بود که در کارنامه‌اش سابقه‌ی کار بر روی آثاری همچون Iron Giant ،The Incredibles و Ratatouille را می‌بینیم. لازم به ذکر است که جان واکر (John Walker) و نیکول گریندل (Nicole Grindle) هم تهیه‌کنندگان این قسمت خواهند بود.

انیمیشن  The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.